Avatar billede jydepotten Nybegynder
18. oktober 2000 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Driver

Er der nogen der har/ved hvor man kan downloade en Driver til HP Deskjet 895Cxi USB, den der ligger i win2k kan ikke selv starte printeren
Avatar billede jydepotten Nybegynder
18. oktober 2000 - 13:53 #1
og en rigtig driver til creative 3D Savage 4, ikke den som normal ligger i win2k, men den som man får med når man køber kortet
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
18. oktober 2000 - 13:58 #2
Printeren :

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpd08163.html

Paa www.creative.com faar man desvaerre flg. besked :

I\'m sorry, but there are no files are available for 3D Blaster Savage4 under Windows 2000. Please return to the download page and select a different product and/or operating system.
-saa den maa du nok vente lidt med/.

Avatar billede prodic Mester
18. oktober 2000 - 14:02 #4
hp : http://www.hp.com/cposupport/jsnav/prhome.html

creative : http://www.creative-asia.com/support/drivers/download.asp

SÅ kan du også selv rode videre, jeg har bare posted de direkte links.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
18. oktober 2000 - 14:02 #5
argg.. HP-driveren er ikke lavet endnu..

Du kan tilmelde dig deres mailings-liste, og saa faar du svar naar de har lavet den :-(
Avatar billede morten_b Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:57 #6
Der kommer ingen Win2000 driver til Savage4-kortet! Både S3 og Creative gider ikke have noget med det at gøre!

Tro mig, jeg har kontaktet både S3 og Creative da jeg selv havde det samme kort indtil for nyligt.

Skift det ud!

Mht. printeren ville mit svar bare være en gentagelse af de andres svar, så det gider jeg ikke svare på.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. oktober 2000 - 09:53 #7
Øh. Det stemmer ikke helt. S3 har udgivet drivere til Savage4 til Windows 2000 >> ftp://ftp.diamondmm.com/pub/s3/desktop/395/395_win2k_83023.exe
Avatar billede morten_b Nybegynder
20. oktober 2000 - 15:36 #8
Hmm, så kan man åbenbart heller ikke stole på S3\'s svar mere...