Avatar billede bils Nybegynder
09. december 2002 - 21:30 Der er 17 kommentarer

Nyt website

Hej allesammen!!!

Jeg vil høre om der var nogen af jer, der ville være med på et nyt website. Vi starter helt fra bunden. Det betyder at der skal:

1. Laves et design
2. Laves et logo
3. Laves reklame
4. skrives indhold til siden

og til sidst skal der skaffes mange besøgende.

Hvis du er interesseret i at være med, så skriv lidt om hvad du kan/vil i en kommentar eller send en mail til
Morteng_k@e-mail.dk.
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
09. december 2002 - 21:31 #1
hvad skal siden handle om?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 21:31 #2
Hvad skal den handle om? Er der nogen penge i det?
Avatar billede cotus Nybegynder
09. december 2002 - 21:31 #3
Vil da gerne...
Ja, hva ska siden handle om?
Hva ska den kunne?
Mere information!!!

/cotus
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 21:32 #4
hvad kommer den side så til at handle om, og hvad kan DU? :)
Avatar billede cotus Nybegynder
09. december 2002 - 21:32 #5
Kan lave design, grafik, samt ASP-programmering med Access-database....

/cotus
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 21:32 #6
Uh...acces.... :/
Avatar billede bils Nybegynder
09. december 2002 - 21:33 #7
Nomale ting, såsom Anmeldelser af spil, film og musik, have en chat, et diskussionsforum osv.

Men hvis du har andre forslag kan vi også finde ud af det. Vi er som sagt kun lige begyndt.
Avatar billede cotus Nybegynder
09. december 2002 - 21:34 #8
Det lyder ret bredt...
Er der nogen startkapital?
Er der penge i projektet?

/cotus
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
09. december 2002 - 21:34 #9
hvor mange er I selv, og hvad kan du/I?
Avatar billede bils Nybegynder
09. december 2002 - 21:34 #10
Der kommer måske penge i det hen af vejen
Avatar billede bils Nybegynder
09. december 2002 - 21:36 #11
Der er ingen startkapital.

Hvad angår mine grafiske evner er jeg p.t. lige ved at finpudse mit: HTML, Javascript og ASP.

Det er ikke så meget, så jeg vil også helst skrive tekster til siden!!
Avatar billede bils Nybegynder
09. december 2002 - 21:38 #12
Pengene kommer i form af bannerreklamer
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 21:41 #13
>Pengene kommer i form af bannerreklamer

ROFL
Avatar billede bils Nybegynder
09. december 2002 - 21:42 #14
Har du et bedre forslag?
Avatar billede bils Nybegynder
09. december 2002 - 21:50 #15
Er der nogen der er med??
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. december 2002 - 22:18 #16
Lyder som et lidt tyndt projekt. Du har umiddelbart ingen ide om hvad sidens grundlæggende tema skal være, samt hvilket målgruppe der primært skal satses imod. Endvidere ser det ikke ud til at du har undersøgt om din ide (hvis den da eksisterer) er enestående, eller om der er konkurrenter at tage hensyn til..(?) Er markedet bredt nok til at det er realistisk at tjene penge på annoncer?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
10. december 2002 - 02:05 #17
No offence eller noget, men dette lyder lidt som en joke - eller ihvertfald en meget uigennemtænkt ide. Dette illustreres jo ganske godt af prioriteringslisten, hvor pkt. 4 jo helt klart burde være pkt. 1.

Desuden kan man ikke tjene penge på pannerreklamer i disse dage. AOL skal fx sparer >700 mill. til næste år, pga. forventninger til lavere banner-annonce-salg.

Derudover bør Bils også lige komme med nogle flere ideer til hele siden. En mission statement ville være kanon.

/ Nikolaj