Avatar billede s.b. Nybegynder
09. december 2002 - 20:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Valg af Mp3-Afspiller!

Jeg har et simpelt spørgsmål, som jeg håber at I her på Eksperten kan hjælpe mig med.

- Hvilken Mp3-Afspiller skal jeg ønske mig til jul?

Den skal have en max pris på de 2000,- da der også skal være plads til en blok på 128MB ved siden af.

Jeg har overvejet Frontier Lab's - Nex IIe som jeg selv syntes ser meget lovende ud. Den har en Memory på 128MB. Så når jeg køber et SanDisk 128MB CompactFlash, er jeg pludselig oppe på 256MB hvilket jeg finder meget behageligt :)
Den har en pris på 1910,- med fragt. + 128MB (470,-) = 2.380,- alt i alt.

Men hvad vil I råde mig til?
Har prøvet på flere forskellige forums, men har ikke fået noget konkret svar, som jeg kunne bruge til noget. Så det håber jeg 100% på at få herinde!

Så begrund venligst jeres spørgsmål, og overvej jeres indlæg.

På forhånd tak.
Avatar billede caroc Praktikant
09. december 2002 - 20:26 #1
Prøv evt. at kigge på denne side:
http://www.mp3hardware.dk/group.asp?group=11
Avatar billede mindfields Nybegynder
09. december 2002 - 20:28 #2
Jeg har lige købt en  http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=1349&page=1 for en lille måned siden!
Utrolig lille og med blåt lcd.
Lyd kvaliten er osse helt top, har kun gode ting om den!
Avatar billede mindfields Nybegynder
09. december 2002 - 20:29 #3
den koster 2.395,00 kr og det er med 64 mb indbygget og et 128 mb ram ved siden af!
Avatar billede netassist Juniormester
10. december 2002 - 16:20 #5
kig ind på www.booscom.dk
Avatar billede mindfields Nybegynder
10. december 2002 - 22:48 #6
thx for point