Avatar billede tyfon Nybegynder
18. oktober 2000 - 07:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

FEJLMEDDELELSER

Kan nogen sige mig, hvordan jeg undgår \"fastfrysning\" og meddelelsen \"ulovlig handling, programmet afsluttes\" så ofte. Jeg skal genstarte ved hovedafbryderen næsten hver gang.\"Internet explorer scriptfejl\" kommer også alt for ofte.
Avatar billede rfogh Nybegynder
18. oktober 2000 - 07:56 #1
Mest effektivt: Brug Linux

Ellers: Geninstallér Windows... (eller Internet Explorer)
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. oktober 2000 - 08:14 #2
Hvilken IE bruger du?
Jeg havde mange \"ulovlig handlinger\" med 4.0, men nu bruger jeg 5.0. Og den køre bedre end 4.0. Men der er jo også kommet 5.5. Det er da et forsøg værd.
Ellers prøv med en format c: og installere win igen.
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. oktober 2000 - 08:15 #3
Hvilken windows bruger du?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
18. oktober 2000 - 09:57 #4
har du tjekket din RAM ??
Har du tjekket at din CPU ikke er for overclocket, og at den bliver kølet ordentligt ?
Avatar billede friiser Nybegynder
18. oktober 2000 - 10:09 #5

Jeg vil råde sig til at geninstallere windows. Det er også sundt at gøre en gang imellem..

~friiser~
Avatar billede tyfon Nybegynder
18. oktober 2000 - 14:59 #6
Tak for svarene.Jeg kan forstå,en mulighed er at indsætte restoredisken igen til min w.98,så det vil jeg prøve.
Avatar billede raenil Nybegynder
18. oktober 2000 - 15:37 #7
Jeg havde samme problem med min computer en overgang. Udover den obligatoriske reformat/geninstallering prøvede jeg også at hive ramklosser og CPU ud og sætte dem i igen. Det viste sig, at en af dem åbenbart ikke havde siddet ordenligt fast. I hverfald har der siden den dag ikke været problemmer.
Avatar billede tyfon Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:21 #8
TAK FOR SVAR.(HÅBER DET KOMMER RETTE STED HEN)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2000 - 11:42 #9
En anden mulighed, er programmet bigfix, som kan finder den fejl , som der er i de nye IE 5,0 - 5,5 som kan rettes med en lille pach, som ligger på microsofts hjemmeside. www.bigfix.com

Bigfix er et godt program, til at tjekke update og fejl og mangler med. Jeg bruger det til at rette de fejl som jeg føler driller mig.
Avatar billede tyfon Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:04 #10
Jeg kan ikke finde info om bl.a:Bliver sine spørgsmål og indkomne svar automatisk slettet efter et stykke tid,eller kan / skal man selv gøre det? mvh.
Avatar billede raenil Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:08 #11
Jeg tror nok at alle spørgsmål + svar bliver liggende, så andre kan se dem
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:12 #12
>>raenil, du behøver ikke at tro... de eneste spørgsmål der bliver slettet herinde er dem Admin slettet... alle andrer ligger her, så vi kan benytte os af tidligere delt viden :o)
Avatar billede burningice Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:25 #13
Det er bare irreterende at det ikke altid er tilfældet...