Avatar billede laybourn2002 Nybegynder
08. december 2002 - 21:11 Der er 6 kommentarer

Datoproblem

Jeg har lige flyttet C5 light fra min Bærbare til en stationær. Efter at have indskrevet kontoplanen igen (ved ikke hvordan man kopier den..?) Ville jeg oprette regnskabsåret, men ak i menuen "klokken" står både maskin og systemdato på 1/6-00 ...? når jeg tjekker maskindatoen
i dos ( c:\date ) giver den mig dags dato,så alt virker ok
med maskinen. Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?? Jeg kan ikke ændre hverken maskin ell. system dato.
Venlig hilsen
Laybourn2002
Avatar billede glof Nybegynder
08. december 2002 - 21:15 #1
Har du checket om dine koder etc. er i orden?
Avatar billede janeruth Novice
08. december 2002 - 22:04 #2
Hvordand har du flyttet c5?
Har også selv prøvet dette - men ved at genindstallere programmet på min pc´er, samt fjerne programmet igen fik jeg de dll filer med der manglede - inkl. koderne. Så kunne jeg flytte den oprindelige C5 med alle data version fra den ene computer til den anden. Samtidig huskede jeg selvfølgelig også at fjerne alle "skrivebeskyttet markeringerne" fra programmappen med C5 jeg lige har flyttet. Dette sker især hvis du først har brændt det hele på en cd for at flytte det over.
Avatar billede mariaf Juniormester
08. december 2002 - 22:13 #3
Hvilken version af C5, og hvilket styresystem? C5, version 2.10 og Windows 95 går ikke helt fin i spænd, og det samme gælder C5 før version 1.60.4 og fra Win98 og frem.
Avatar billede janborup Praktikant
09. december 2002 - 01:07 #4
Hej

Hvis du starter din Ccncorde C5 om en ren demo, altså uden Light kode, eller finans, så er der lagt en spærre i programmet så man ikke kan bruge programmet efter 1/6-2000.

Læg de rigtige koder ind, og dato feltet virker igen.

/Jan
Avatar billede dma Nybegynder
28. juni 2003 - 15:07 #5
Lukketid, ven!
Avatar billede dma Nybegynder
02. januar 2004 - 16:00 #6
Er der nogen hjemme? Lukketid!!!!