Avatar billede bils Nybegynder
08. december 2002 - 19:01 Der er 10 kommentarer

Frit at downloade musik

Hej eksperter!!

Er der også nogen af jer, der har hørt, at det snart bliver lovligt, at downloade musik fra f.eks. Kazaa og andre lignende programmer?
Avatar billede loonz Nybegynder
08. december 2002 - 19:02 #1
Hmm, hvor har du hørt det fra?
Avatar billede dmcn Praktikant
08. december 2002 - 19:02 #2
Tro mig, med KODA i DK sker det aldrig.
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
08. december 2002 - 19:02 #3
Det bliver det 100 % Ikke jeg kan love dig 100 % at det IKKE bliver lovligt...
Avatar billede bils Nybegynder
08. december 2002 - 19:03 #4
Så det engang i finans-nyhederne på TV2
Avatar billede bils Nybegynder
08. december 2002 - 19:04 #5
Hvad er KODA forresten
Avatar billede loonz Nybegynder
08. december 2002 - 19:05 #6
KODA, der er en forkortelse for KOmponistrettigheder i DAnmark, er en forening, der på vegne af komponister, sangskrivere og musikforlag repræsenterer danske og internationale ophavsrettigheder, når musik spilles i en offentlig sammenhæng - den såkaldte offentlige fremførelse - i Danmark, Grønland og Færøerne.

fra www.koda.dk
Avatar billede hok10 Nybegynder
08. december 2002 - 19:05 #7
Taget fra KODA.dk:
KODA, der er en forkortelse for KOmponistrettigheder i DAnmark, er en forening, der på vegne af komponister, sangskrivere og musikforlag repræsenterer danske og internationale ophavsrettigheder, når musik spilles i en offentlig sammenhæng - den såkaldte offentlige fremførelse - i Danmark, Grønland og Færøerne.
Avatar billede hok10 Nybegynder
08. december 2002 - 19:06 #8
Øv øv jeg var lidt for langsom ;-)
Avatar billede loonz Nybegynder
08. december 2002 - 19:09 #9
:o)
Avatar billede double-g Juniormester
08. december 2002 - 19:21 #10
Du kan allerede downloade alt hvad du har lyst til fra

http://www.mymusic.dk/ og lignende steder