Avatar billede bj-an Nybegynder
08. december 2002 - 15:29 Der er 9 kommentarer

Red Alert på WinXP

Hvordan kan jeg få Red Alert, Red Alert 2 og Red Alert yuri´s Revenge til at køre under WinXP?

MVH
bj-an
Avatar billede carsten08 Nybegynder
08. december 2002 - 15:32 #1
det virkede fint på min dengang jeg havde dem...
Avatar billede carsten08 Nybegynder
08. december 2002 - 15:36 #2
og jeg har også XP ja!
Avatar billede itckongen Nybegynder
08. december 2002 - 15:36 #3
Jeg kan ik få red alert til at virke under XP det er umuligt ved ik hvorfor.
så jeg har både win98 & XP inde :)
Avatar billede binauhus Nybegynder
08. december 2002 - 15:37 #4
Jeg kører Red Alert 2 ganske udenmærket, men jeg har aldrig lige meget hvd jeg har prøvet kunne få det gamle Red Alert til at køre på XP. Det giver altid en fejl når man vil ind i det.

Jeg ved ikke hvad problemmet er men jeg vil da gerne høre det hvis der er nogen der ved hvad man skal gøre !!!

//BinauHus
Avatar billede itckongen Nybegynder
08. december 2002 - 15:42 #5
Lav en lille partitoen til win98, og når du vil spille red alert start op i win98.
Det er den eneste måde jeg kan få det til at virke på.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
08. december 2002 - 15:43 #6
det sku da en klam måde... der må være en anden måde.... hvad med detder gør kompatibelt i win95????
Avatar billede itckongen Nybegynder
08. december 2002 - 15:46 #7
Ja det virker ik til en klap :)
Ik det som jeg gerne ville have brugt det til.... kan godt være det virker for andre..
Avatar billede articfruit Nybegynder
08. december 2002 - 15:51 #8
Jeg er ikke sikker, men de af jer der kan få det til at køre på xp, bruger i fat32 filsystem? Hva med jer der IKKE kan få det til at køre, bruger i ntfs filsystem? Det kan nemlig være grunden til en del problemer med spil...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2002 - 18:19 #9
NFTS og fat32 har intet bevisligt at gøre med om spil vil køre eller ej, det er bare et gammelt ondsindet rygte