Avatar billede aspbuilder Nybegynder
05. december 2002 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Krypter kildekode

Hej, jeg leder efter et program som kan kryptere mine scripts så man ikke kan se kildekoden. F.eks. hvis man downloader et som jeg har lagt op og så åbner det med evt. frontpage, så skulle der stå i HTML'en noget kryptering så man ikke har mulighed for at ændre i HTML'en.
Jeg ved ikke om det er et program eller et script af en art, så jeg håber der en en der kan komme med svaret.

Hilsen aspbuilder
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 20:11 #1
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 20:12 #2
- Ikke det mest sikre, men det bliver vanskeligt for folk at læse koden, og ændre i den
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
05. december 2002 - 20:18 #3
Det var ikke lige sådan jeg kunne tænke mig det, det var noget mere lignende det her som jeg har fundet i et script jeg har downloadet.

<%#@~^QwAAAA==@#@&r2DkKxPA6ask1kO@#@&IndaWxknR~E06n.P{P:D;+@#@&"+dwKU/R/slD@#@&jxMAAA==^#~@%>

Det som du gav mig kunne ikke med ASP koder.
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 20:21 #4
Nej det kan selvfølgelig ikke med ASP eller PHP osv. , men med ren HTML kan det.
Så hvordan du gør det, aner jeg ikke.
Jeg har selv prøvet at lave noget i PHP, men det er sgu for bøvlet i længden...
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
05. december 2002 - 20:37 #5
Jeg har selv fundet ud af det, men jeg vil gerne gi dig 10 point for dit hurtige svar :-)
Avatar billede haken Nybegynder
05. december 2002 - 21:00 #6
kan du så ikke lige smide et link til hvor du fandt ud af det, så vi andre også kan få glæde af programmet.