Avatar billede tobiasr Nybegynder
04. december 2002 - 18:23 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Lav Et Banner Til Orangochip!

Hej alle sammen!
Jeg ville høre om det er friske på at lave et banner til min hjemmeside, Orangochip? (http://www.orangochip.amok.dk)
Banneret skal passe til designet på siden, det vil side i de orange farver (!), og indeholde følgende ord: (Det er lige meget hvornår, bare det er med!)

Spil
Britney Spears Billeder (Ville være godt med et lille billede af hende... et billede siger jo 1000 ord)

Ellers, hvis du lige besøger min side kan du jo tage nogle af de ting du finder mest interessant... (HVIS, du finder noget interessant!)
Derudover skal bannere helst fylde under 20 kb, please!

Mange hilsner
Tobias
Avatar billede tobiasr Nybegynder
09. december 2002 - 17:02 #1
Nå okay da!

Lav et banner for Orangochip, med Britney Spears, bestem selv str. (eks. 468x60), og få 110 points!!

Kom nu!
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. december 2002 - 17:53 #2
Avatar billede tobiasr Nybegynder
09. december 2002 - 19:05 #3
Det er det helt kanon! Hvordan laver du/jer andre sådan nogle flotte bannere??

Men... Jeg har nogle små ændringer, så er pointene dine.

- Min side hedder Orangochip og ikke "Orangechip" som du har skrevet på banneret!
- Jeg synes ikke så godt om den hvid baggrund. Hvis du gider lave det en andet farve?
- Og til sidst ville det være prikken over i'et hvis du lige lavet noget animeret i billede!

TAK 0ffline!!
Avatar billede tobiasr Nybegynder
09. december 2002 - 19:07 #4
Til jer andre: (og 0ffline!)

Jeg kan godt bruge mere end ét banner. Hvis nogen gider!!
120 point til den der lavere et endnu flottere banner! (Ikke fordi det første ikke er flot - det er fantasktisk!!)
Avatar billede tobiasr Nybegynder
09. december 2002 - 19:09 #5
Hov jeg lavede vist lidt tastefejl i en af sætningerne!! Der skulle stå:
- Jeg synes ikke så godt om den hvide baggrund. Hvis du gider at lave den en andet farve?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. december 2002 - 19:44 #6
Så har jeg kigget lidt på det igen...
Har fjernet den hvide baggrund, skrevet orango med 'O' og tilsidst animeret den en smule.
Pt. fylder den ca. 15 kb, så rammerne skulle være overholdt ;)

/0ffline
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. december 2002 - 19:45 #7
Avatar billede maninred Nybegynder
10. december 2002 - 18:45 #8
Her er et forsøg:

http://www.cp.starthotel.dk/Britney

Hvis du ønsker at få ændret i teksten kan du bare sige til.
Avatar billede maninred Nybegynder
10. december 2002 - 19:14 #9
Avatar billede tobiasr Nybegynder
11. december 2002 - 07:27 #10
0ffline: Det link virkede vist ikke :(
Avatar billede tobiasr Nybegynder
11. december 2002 - 14:51 #11
Og til dig Maninred, som jeg også skrev til 0ffline, min side hedder Orangochip og ikke Orangechip!! Men dine bannere er rigtig gode.
Så hvis du også laver lidt animation i bannerne er der points.
Avatar billede tobiasr Nybegynder
13. december 2002 - 15:02 #12
Hallo!!!

0ffline: Du får pointene hvis du bare gider mig et link der virker! - Kom nu!
Mainred: Hvis du bare retter e'et til et "o" og animerer bannerne, får du også dine points! - Kom nu!
Avatar billede 0ffline Nybegynder
13. december 2002 - 15:07 #13
Kom desværre til at rydde lidt for meget op på serveren...
Men kigger lige om jeg eventuelt stadig har et af dem liggende i skraldespanden
Avatar billede 0ffline Nybegynder
13. december 2002 - 15:10 #14
Avatar billede tobiasr Nybegynder
14. december 2002 - 20:57 #15
Undskyld jeg er så svær at gøre tilpas, men de to orange farver ser meget dårligt ud sammen! Hvis du bare laver hele banneret med en af de to farver, og så en sort ramme udenom, får du 141 points!
Avatar billede 0ffline Nybegynder
14. december 2002 - 22:43 #16
Det er da ok at være kritisk. Det skal man da være, jeg gider bare ikke lave det om da jeg som før skrevet havde slettet alt. Dette gælder også udgangspunktet, altså arbejdsfilen...
Derudover er og har points aldrig været en motivator for mig ;)
Fortsat god weekend
/0ffline
Avatar billede tobiasr Nybegynder
14. december 2002 - 23:08 #17
Kom nu! Please. Jeg skal bruge det. Det er rigtig godt!

Vil du ikke nok? - bare lave baggrunden i en af de to orange farver og give mig et link!??
Avatar billede tobiasr Nybegynder
02. januar 2003 - 19:56 #18
Det fik jeg ikke meget ud af :-(

2 bannere hvor der står "Orangechip" på!
Avatar billede tobiasr Nybegynder
22. januar 2003 - 17:29 #19
Mine points ;-)
Avatar billede tobiasr Nybegynder
24. februar 2004 - 20:46 #20
Fedt...