Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. december 2002 - 22:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

korn sort

hvilken korn sort er mest udbredt på grønland
Avatar billede double-g Juniormester
03. december 2002 - 22:56 #1
grød (r)is ??
Avatar billede mctaurus Nybegynder
04. december 2002 - 09:15 #2
hmm det kunne være humle...... i flydende form ! den er temmelig udbredt på grønland.

Held og lykke med TV2 koncert biletterne :)
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
04. december 2002 - 10:36 #3
Der dyrkes ikke korn i Grønland - eneste egentlige landbrug er fåreavl. Dette sker kun i de sydligst liggende områder.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
04. december 2002 - 19:37 #4
Mit bud: En gensplejset havre/byg/ris-hybrid, som kan dyrkes under særdeles barske forhold.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
05. december 2002 - 15:01 #5
lukker her,jeg har prøvet på andre forum og der vidste de det heller ikke .
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
05. december 2002 - 15:05 #6
Du skal være velkommen til at benytte min kommentar...

Jeg mener ikke den er hel ukvalificeret. Jeg har trods alt boet en længere årrække deroppe.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
05. december 2002 - 20:27 #7
det du skriver er rigtigt nok men spørgsmålet var hvilken korn sort der var mest udbredt deroppe.