Avatar billede tuxen Nybegynder
03. december 2002 - 16:21 Der er 3 kommentarer

Kald af webservice fra word

Hej.

Jeg er ved at skrive en integreret word teksteditor.
Jeg har brug for at få word til at kalde min webservice som returner noget tekst som så loades i word til redigering af user.

Dernæst skal jeg selvfølgelig kalde min webservice igen for at poste teksten tilbage i mit andet system.

Er der nogen der har en idé om hvordan jeg skal kalde den webservice ?

M.v.h. Thue
Avatar billede cbm30 Nybegynder
17. december 2002 - 08:53 #1
Hvad med en makro der klarer besværet.. bare et foreslag
Avatar billede tuxen Nybegynder
17. december 2002 - 10:01 #2
well, det jeg havde tænkt mig var en brugerdefineret template indeholdende de klasser jeg skal bruge, men jeg skal bruge et eksempel ...
Avatar billede cbm30 Nybegynder
17. december 2002 - 10:23 #3
uha der kommer jeg til kort. jeg er ikke særlig go´ til den slags. Som jeg skrev var det bare et foreslag. Hvis du ikke havde tænkt tanken om en makro kunne det måske få dig vidre.