Avatar billede ohmish Nybegynder
03. december 2002 - 14:49 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

VIGTIGT: Se http://www.cliche.dk

gå ind på http://www.cliche.dk, og du ender på http://www.hfriis.dk. Amatørfuskere? Point til den der kan forklare hvad cliche.dk har gang i. Og...
Skal man blive (hvorfor sku man) elller ej?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2002 - 14:50 #1
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik under fanen Internetforbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på  Registrer netværksindstillinger
Nogle websteder kræver 128-bit forbindelsessikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert websted, skal du sørge for, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve et andet hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. december 2002 - 14:51 #2
ikke her

The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Avatar billede razzia Nybegynder
03. december 2002 - 14:51 #3
hos mig er Cliche nede :D
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 14:51 #4
Kan heller ikke se den og heller ikke min egen side som ligger hos cliche.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2002 - 14:51 #5
Måske en hacker der har lavet redirect eller noget?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2002 - 14:52 #6
Og det er så derfor siden er nede....
Avatar billede ohmish Nybegynder
03. december 2002 - 14:52 #7
ja nu laver den dns fejl. før blev man kastet videre til http://www.hfriis.dk/. Meget mystisk og lunkent.
Avatar billede ohmish Nybegynder
03. december 2002 - 14:53 #8
min egen side er også nede.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 14:53 #9
hos mig er den også nede :)
Avatar billede ohmish Nybegynder
03. december 2002 - 14:54 #10
og har været det en uges tid. grrrr.
Avatar billede bl00d Nybegynder
03. december 2002 - 14:54 #11
Det kan være cliche er nede eller lukket, så man bliver sendt videre til hfriis ! - simpelt!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. december 2002 - 14:54 #12
cliche.dk har ikke været så heldige, synd for dem :-(
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 14:55 #13
bl00d --> Hvorfor lige hfriis.dk så, ved du måske også det?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 14:56 #14
Håber sgu ikke de lukker så skal man jo til at finde ny host :(
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
03. december 2002 - 14:57 #15
min side på cliche server virker ???
Avatar billede initializing Nybegynder
03. december 2002 - 14:57 #16
Ender hos Cliche og ikke en anden..
Avatar billede initializing Nybegynder
03. december 2002 - 14:57 #17
Svar
Avatar billede ohmish Nybegynder
03. december 2002 - 15:01 #18
så var det en kort men grim fejl.
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. december 2002 - 15:24 #19
Cliche har haft problemer med deres linie det meste af dagen.. hvor den har været on/off, så dette er nok et tegn på at de er ved at havde fundet fejlen.

De har så ikke kunne finde ud af hvor fejlen er opstået, men det kan være at de er ved at havde fundet den plus at der er en der har lavet en fejl så dette sker :o)

Det er uheldigt, men jo ikke noget der er helt umuligt..
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. december 2002 - 15:25 #20
Og nu er deres egen side iorden igen
Avatar billede ohmish Nybegynder
03. december 2002 - 15:33 #21
Og nu er min egen side endelig på igen (inkl. mysql). Jeg gir dem én chance til. Men hvis så noget sker igen over længere tid end et splitsekund, opsiger jeg min konto og fraråder folk at bruge cliche.dk til andet end pjanksider med dårlig oppetid og ustabilitet. Spørgsmål lukkes. Tak for kommentarer og svar! :)