Avatar billede feldt Nybegynder
03. december 2002 - 10:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern flet-datakilde fra Word dokument

Hej.

Fre en applikation opretter jeg en fletfil til Word. Applikationen åbner Word og via en macro flettes filen ind i en skabelon. Så langt så godt.
Af sikkerhedshensyn er det nødvendigt at slette fletfilen efter fletningen. Når jeg så åbner Word dokumentet efter fletningen, så kan datakilden naturligvis ikke findes, og jeg kan så fjerne relationen til datakilden med to klik. Og her kommer spørgsmålet så:

Kan man (f.eks. via VB) gøre dette automatisk - altså fjerne datakilden? Jeg vil ikke spørges eller klikke.

/feldt
Avatar billede amerikaner Nybegynder
03. december 2002 - 11:15 #1
Hej, bare en kommentar så jeg får svaret (hvis der er en).  Jeg har den samme problem i Excel (keder) og jeg bar siger, åben fil uden at spørg after kilden.

Det er under Open method, IgnoreReadOnlyRecommended variable set to true
Det er til "meddelelsen med skrivebeskyttelse anbefales ikke bliver vist" men det virker til kilden også. (lidt dårligt)!
Avatar billede amerikaner Nybegynder
03. december 2002 - 11:19 #2
OOPS: Falsk information, jeg kigget på det og det er fatisk
    UpdateLinks variable =0

udtryk.Open(FileName, UpdateLinks, ReadOnly, Format, Password, WriteResPassword, IgnoreReadOnlyRecommended, Origin, Delimiter, Editable, Notify, Converter, AddToMRU)
Avatar billede feldt Nybegynder
22. maj 2003 - 11:00 #3
Jeg lukker den her sag nu.

/feldt