Avatar billede 1200 Nybegynder
01. december 2002 - 22:27 Der er 7 kommentarer

3330 sælges

Varebeskrivelse:
NOKIA 3330, U. Simlock, uåbn.
I original emballage
•  NOKIA 3330, Helt ny i uåbnet emballage
•  IKKE SIMLÅST
•  med stemmestyring, WAP og stor hukommelse
•  Mange andre funktioner
Helt ny NOKIA 3330. Emballage uåbnet. Uden abonnement og SIMLOCK fri.  (mange telefoner er bundet af et bestemt abonnement hos en udbyder gennem ½ år). Telefonen er således "Klar til brug".

Telefonen giver en masse muligheder, bl.a. WAP, stemmestyret opkald, stor hukommelse, mv.
Se
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/3330/
for info om telefon.
Med stemmestyret opkald kan man give telefonen "tale-kommandoer", fx ved at sige et navn, hvorefter den ringer op til vedkommende.

Telefonen er ny og uåbnet. Der medfølger kvittering der gælder for garanti.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
01. december 2002 - 22:42 #1
pris?
Avatar billede ralfi Nybegynder
01. december 2002 - 22:43 #2
hmm så vidt jeg ved må man ikke sælge noget over eksperten.dk... pas på du ikke bliver tage du.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2002 - 22:44 #3
ralfi> det må man godt - se kategorien ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
01. december 2002 - 23:35 #4
ralfi >> Så var der ingen grund til kategorien, og der står heller ikke noget om det i reglerne!
1200 >> Hvorfor uddeler du point? hvad er der rigtige svar på dit spm?
Avatar billede 1200 Nybegynder
02. december 2002 - 14:43 #5
ralfi >> Hvorfor uddeler du point? Tastefejl !!!!!!
til : mr-bob  ca 1100 kr.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
02. december 2002 - 21:15 #6
Den kan fås til 600 på dba !
Avatar billede a-torsten Nybegynder
10. december 2002 - 16:56 #7
byder 600 kr + pp... Og det skal være inden jul...