Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
30. november 2002 - 21:52 Der er 7 kommentarer

Deling af ADSL via min computer

Vi sidder lige to og skal bruge internet..

Jeg har to netværkskort i min computer, så min ven skal bare trække internet gennem min. Det har vi skam gjort før og det fungerede ganske udemærket med den indbyggede guide XP har..

Jeg deler altså bare forbindelsen.

Men det virker IKKE nu.. Den skriver at tjenesten eller gruppen ikke startede, blablabla..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
30. november 2002 - 21:53 #1
Vi kører altså begge XP.. ;)
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
30. november 2002 - 22:31 #2
har du ændret noget i din netværks opsætning  ?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
30. november 2002 - 22:33 #3
Der er ikke så meget at ændre, den har altid stået til at hente IP automatisk osv...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
30. november 2002 - 22:33 #4
Og så har jeg bare gået ind i egenskaber for internetforbindelsen og så sætte flueben i Tillad andre brugere at etablere forbindelse gennem denne computer eller hva' fa'en det er der står..
Avatar billede angelone Nybegynder
14. december 2002 - 16:05 #5
Prøv evt. at sætte din kammerats computers gateway til det netkorts IP adresse som hans computer forbindes til. Altså det netkort der ikke er forbundet med internettet.

- AngelOne -
Avatar billede backside Nybegynder
03. januar 2003 - 21:14 #6
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. januar 2003 - 08:01 #7
Husk at lukke dette + evt. andre gamle spørgsmål.
Du kan finde dine åbne spørgsmål ved at gå ind på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=22
Klik på @ for at sortere efter flag, og tjek alle dem der er gul eller grøn.

Hvis der er svar som var brugbare accepterer du dem.
Hvis der er kommentarer som var brugbare kan du bede om at der lægges et svar (indenfor 2 dage fx.) som du derefter accepterer.
Har du ikke fundet hjælp kan du selv ligge et svar som du accepterer.

God fornøjelse :)