Avatar billede mctaurus Nybegynder
30. november 2002 - 17:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ME til W2K hvordan ?

Jeg kører med Me og ville gerne opdaterer til W2K.
Jeg tror jeg har klokket i det for nu har jeg 2 styresystemmer installeret, det var ikke planen, er det muligt og slette det hele eller bare det ene styresystem og begynde forfra ?
Hvad gør jeg med drivere, jeg er jo nød til at have adgang til internettet for at kunne finde og downloade nye drivere, men jeg kan imidlertidigt ikke find nogen driver til mit modem som er et : Creatix HaM v.90 voice fax modem.
Avatar billede benjams69 Nybegynder
30. november 2002 - 19:07 #1
Find din driver og smid den ned på en diskette... Du kan godt slette det ene system - men det er ikke den bedste løsning. Du bør nok lige tage backup af alt det som du skal bruge, og så start forfra...
Har du forresten set om 2K ikke har den driver som standard?? eller bare en default som modem'met kan køre med?
Avatar billede benjams69 Nybegynder
30. november 2002 - 19:08 #2
btw - du har jo haft den driver før...
Avatar billede mctaurus Nybegynder
30. november 2002 - 19:13 #3
Den har aldrig haft kørt med W2K før og jeg kan ikke finde en driver der understøtter modemet under W2K, jeg har enda været inde på producentens hjemmeside men uden held ingen af dem jeg har fundet har virket 8(
Avatar billede benjams69 Nybegynder
30. november 2002 - 20:34 #4
Men hvad er det så for en driver du bruger nu??? Der må nødvendigvis være én der virker =)
Avatar billede mctaurus Nybegynder
30. november 2002 - 20:54 #5
Jeg kører pt. under Me og der virker min driver til mit modem fint, men jeg skal bruge en driver der understøtter W2K og den kan jeg ikke finde nogen steder 8(
Avatar billede benjams69 Nybegynder
01. december 2002 - 01:56 #6
Prøv de her drivers.... De er fra producenten...
http://www.creatix.com/support/frames.html
Avatar billede benjams69 Nybegynder
03. december 2002 - 17:27 #7
virkede det??!