Avatar billede cyborgguy Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ghost

Hey jeg ville lige høre om der er nogle der kender et godt Ghostprogram, som er gratis, og hvis der er et link med gør det ikke noget :-)
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:43 #1
Ghostprogram?
Hvad er det?
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
14. oktober 2000 - 15:20 #2
ët program hvor du kan tage en kopi af dit c-drev, og når du synes det er ved at være på tide at formatere, så kører du programmmet, så tager det 5 min. så har du windows og alle de programmer du havde installeret som dengagn du tog ghosten.
Avatar billede blood Nybegynder
14. oktober 2000 - 16:22 #3
det bedste program der er på maket er helt klart ghost fra symantec http://www.symantec.com
det er ikke gratis men man ka jo altid downloade det et eller andet sted på nettet
Avatar billede maniacdog Nybegynder
14. oktober 2000 - 21:30 #4
mener ikke der findes nogen gratis versioner af ghost. det bruges verden over og er hamrende populært, så jeg tror ikke det findes i en freeware vers.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. oktober 2000 - 22:44 #5
ghost er så sejt.....

Bare installér alt muligt crap på maskinen og gør den ren i gen på 5-6 min...

Bruger et som regel et par gange3 om ugen og det er totalt uundværdligt...

Men, en gratis version... hmm.. tror ikke du finder den...
Avatar billede slashman Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:43 #6
Symantec Ghost ( original & best ) fölger gratis med en del motherboards. Pröv at check om ikke nogle af dine venner har \'nogle CD\'er der fulgte med computeren som de aldrig har gidet checke hvad var\'.
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
14. december 2000 - 20:49 #7
k, jeg har selv fundet et program, northon Ghost.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. december 2000 - 22:48 #8
Norton Ghost = Symantic Ghost = Det dårligste svar der længe er set. Så nup du bare pointene selv for din fantastiske indsats...
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
14. december 2000 - 23:13 #9
hey og tak for dit dejlige indlæg !!

Jeg kan ikke sige andet, end at det virker, og hvis du selv kigger på dit eget, latterlige, indlæg, så skal du måske passe på hvad du siger, men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvad du mener der er dårlig med mit ghost-program ? Der må jo være et eller andet siden at du kan få dig selv til at skrive et så ringe indlæg, der kun sætter dit tidliger i så stærk kontrast til mit.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. december 2000 - 08:12 #10
Tænk dig lige om inden du svarer på kritikken. Du har fået 2 svar på Symantec Ghost. Norton Ghost ER Symantech Ghost. Så kommer du 2 måneder efter - Skriver du selv har fundet et program og nupper pointene selv... Jeg synes bare det er mystisk???

/Nikolaj
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
15. december 2000 - 18:23 #11
jeg vil lige forklare dig en ting, når man vi svare på et spørgsmål, så læser man spørgsmålet først, og da der ikke er nogle der har kunne finde et gratis program til mig, er der jo ingen der har svaret vil ? NEJ. derfo rvar jeg nød til at købe programmet på Qxl for 30 kr, lige så du forstår det, når man giver penge for noget er det IKKE gratis.