Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
26. november 2002 - 21:20 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

tjen 200 + 200 extra - php afstemning

Simpelt nok.
hvis jeg er tilfreds med kilden, får du 200 xtra !
opgaven lyder på at du skal lave en afstemning:
i skal ikke pynte den med nogen tabeler eller andre lignene html koder!!!

<?
echo"<b>$spørgsmål</b>
$svar1<br>
$svar2<br>";
?>

you know what i mean?

den skal måle procent & antal stemmer !
den skal ha en ip-log og fungere så hver bruger kun kan afgive kun en enkelt stemme. indtil ip-loggen slettes.
INGEN COOKIES !!

den skal arbejde via 4 txt filer !
svar1.txt - svar2.txt - iplog.txt - stem.txt

- svar1.txt - antal svar 1
- svar2.txt - antal svar 2
- iplog.txt - siger sig selv!
- stem.txt - skal inde holde:

$spørgsmål
$svar1
$svar2

INGEN MYSQL !!

til sidst efter at man har afgivet sin stemme skal man ud fra hvilken stemme man har givet føres til en underside:

alt dette skal køre via 1 fil.

stem.php
og undersider
stem.php?action=harstemt
stem.php?action?svar1
stem.php?action?svar2
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. november 2002 - 21:22 #1
der må, iflg. reglerne, www.eksperten.dk/regler.phtml , ikke udsættes mere end 200 point pr. spørgsmål.

Med venlig hilsen
ztyxx / CoAdmin
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
26. november 2002 - 21:24 #2
der er kun 200 point ude.
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
26. november 2002 - 21:26 #3
der kan også kun gives 200 point, hva fanden skal det der gøre godt for?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. november 2002 - 21:26 #4
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
26. november 2002 - 21:29 #5
tjek min titel, er den ik til at forstå? damn !! i må da kunne tænke jer til det.
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
26. november 2002 - 21:32 #6
det er sku da utroligt at man kun kan kritiseres, jeg troede eksperten handlede om at hjælpe hinanden?
Avatar billede spunk13 Nybegynder
26. november 2002 - 21:33 #7
Jeg må nu give jazzy-jay ret i det der med titel..
Den glider lige ind under forståelige, men det havde nok være smartere at stille det omvendt (php afsteming - tjen 200 + 200 extra)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. november 2002 - 21:34 #8
sorry, var en fejl, skulle være linket til for mange points siden, men den blev sq væk....
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2002 - 21:34 #9
Det er da din egen skyld. Du tilbyder + 200 xtra, og det får du at vide du ikke må. Hvor svært kan det være ?
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
26. november 2002 - 21:36 #10
de kan gives ved at stille et andet spørgsmål! kan du hjælpe eller vil du bare diskutere? for så lukker jeg sku bare det her skide spørgsmål igen !!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. november 2002 - 21:37 #11
Avatar billede p2 Nybegynder
26. november 2002 - 21:38 #12
6 indlæg med det samme brok!

1 var nok, så spørgsmålet kunne kører videre, men nu er det ødelagt!

- det er typisk Eksperten!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. november 2002 - 21:38 #13
nat nat
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. november 2002 - 21:41 #14
p2 > du kunne jo bare læse reglerne før du opretter et spørgsmål! Hvor svært kan det være??!
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
26. november 2002 - 21:41 #15
Lukket åbner et lovligt selvom ingen gider at lave en kilde for så lidt points !

så ud fra denne diskussion kan jeg kun regne ud at hvis du prøver at få noget ud af eksperten blir du kritiseret.

eksperten holder ikke, hvis der er sådan her man bliver behandlet.
anyways

LUKKET !!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. november 2002 - 21:42 #16
hov blandede lige p2 og jazzy sammen... men pointen er nu go nok alligevel!
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
26. november 2002 - 21:42 #17
trækker lige mine fejl til mig -->
Avatar billede stalle Nybegynder
26. november 2002 - 22:06 #18
jazzy-jay - Jo, experten.dk er for at hjælpe. Ikke for at levere komplette løsninger.

Kan du ikke få nogen til at levere en komplet løsning, for 200 point, er det ikke experten.dk du skal kigge på.

Vil du ha' en komplet løsning, ville en side som www.hotscripts.com være et bedre valg.