Avatar billede ratzaiy Nybegynder
24. november 2002 - 17:04 Der er 12 kommentarer og
7 løsninger

Er Cliche stadigvæk lousy?

Jeg kan huske at der på et tidspunkt kom RIGTIG mange sure opstød osv. ang. Cliche.dk, men det er et stykke tid siden at jeg har hørt om det her på Eksperten. Er der nogen der ved om de virker optimalt osv. Jeg skal bruge et hotel til en lille hjemmeside for et pizzaria.
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. november 2002 - 17:08 #1
Det kommer jo and på hvad dine krav er til en billig host.
Er du en af dem der syntes det er skod fordi fætter bent fra ekspeten siger det, ja så der jo ikke så meget at gøre da du med garanti kan finde en del af dem.
Er du derimod en af dem der vil prøve sig frem kan du jo så drage dine egne erfaringer.

Vi har brugt cliche i et par måneder nu og er fuld ud tilfreds med dem. Både hvad hosting, respons på problemer osv. angår    så ingen problemer herfra :)
Avatar billede htm Nybegynder
24. november 2002 - 17:08 #2
ja, det er i hvert fald min opfattelse! Jeg vil anbefale dig http://www-web10.dk de er ligeså billige og der har du adgang til meget!
Avatar billede htm Nybegynder
24. november 2002 - 17:08 #3
Avatar billede itarkiv Nybegynder
24. november 2002 - 17:11 #4
Kan ikke anbefale dem. Dårlig service. Holder ikke hvad de lover.

Desuden kører jeg i øjeblikket en sag imod dem!
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. november 2002 - 17:11 #5
vil da også foreslå et alternativ  www.b-one.nu  har brugt dem et stykke tid til min egen side  den har godt nok haft et har ned ture  men håber det er begynder vanskeligheder.  eneste minus fra min side er at de ikke hoster access  men hvis du ikke bruger det er det jo fint nok ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. november 2002 - 18:05 #6
Jeg har et af mine hoteller hos cliche og har overhoved ingen problemer
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
25. november 2002 - 18:56 #7
Jeg har haft cliche i et stykke tid, og har overhovedet ingen problemer!!!! De er rigtig gode, og har en god service.
Avatar billede tech4me Nybegynder
25. november 2002 - 23:11 #8
Jeg kan anbefale UnitSpeed Host (http://www.unitspeed.dk) men de er ikke lige så billige som cliche. Men der er meget incl. i deres løsninger og har døgnsupport. Men det kommer jo an på hvad man vil ofre og hvad kvalitetten skal være.
Avatar billede backside Nybegynder
28. november 2002 - 22:47 #9
De skoder stadig.
6 ud af ugens 7 dage er der en eller anden form for fejl. Enten FTP eller mail.
Men det er sjældent at min hjemmeside og MySQL er nede.
Avatar billede blyno Praktikant
28. november 2002 - 22:50 #10
Et andet alternativ:
Benytter selv www.wannafind.dk som jeg kun kan være fuldt ud tifreds med..
Avatar billede backside Nybegynder
28. november 2002 - 22:58 #11
blyno>> Støtter op om Wannafind, de er de mest stabile du kan opdrive.
Prisen er lidt højere, men stadig billig når man tænker på hvad man får.
Pris og kvalitet hænger lidt sammen.
Et webhotel til 1,- skal man ikke forvente for meget af.
Avatar billede blyno Praktikant
28. november 2002 - 23:07 #12
Har iøvrigt også fin support.
Avatar billede aaboe Nybegynder
28. november 2002 - 23:12 #13
PHP siderne og MySQL databasen er der sjældent problemer med. Det er der til gengæld med deres mail. Det har ikke fungeret optimalt de sidste par måneder. (F.eks. har deres mailserver været nede det meste af i dag)
Avatar billede blyno Praktikant
28. november 2002 - 23:35 #14
Det har jeg så ikke oplevet :-)
Avatar billede aaboe Nybegynder
28. november 2002 - 23:47 #15
Jeg hentydede tl Cliche :-)
Avatar billede boooboo Nybegynder
28. november 2002 - 23:50 #16
Ja - de stinker stadig
For et stykke tid siden, så det ud som om a de havde rettet de fejl som man nu brokkede sig over, da alt kørte stabilt, hurtigt osv.
Det er dog kommet igen, og jeg bliver mere og mere træt af dem.

Deres ftp virker ikke altid - Deres DNS virker ikke altid - Deres support svare ikke hvis man har et for teknisk spørgsmål, de vælger at ignorere det.
Avatar billede boooboo Nybegynder
28. november 2002 - 23:51 #17
nå ja, + deres mail server er næsten altid nede - Jeg testede lige lidt, og skrev 5 emails til mig selv fra en hotmail konto. Ingen nåede frem...
Avatar billede zatter Nybegynder
05. december 2002 - 20:20 #18
Jeg har selv brugt cliche og generalt er det okay, men det er altså også sandt at der tit er diverse små problemer! Kan du affinde dig med det vil jeg klart anbefale dem. Hvis ikke vil jeg gerne anbefale web10.dk som jeg nu har været hostet af i 2 måneder uden nogen som helst problemer (bortset fra en nede tid på 5 min da de flyttede webserver)!
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 20:25 #19
Hvis du skal ha noget som helst fra Cliche, skal du vælge FreeBSD!!!!!
- Den virker
- Meget bedre oppetid end w2000 servern
- Hvis siden laver en timeout, får alle ikke din FTP kode at vide

Men deres mail server stinker