Avatar billede skg Nybegynder
23. november 2002 - 03:11 Der er 1 løsning

Mozilla

http://www.mozilla.org/editor/midas-spec.html

nogen der kan give mig lidt mere info om det der står beskrevet på ovenstående side ?

Det er så vidt jeg kan se et forslag til en mulig understøttelse af noget der svarer til MSHTML editing under win32, men i gecko...

Det jeg gerne vil vide mere om er hvor vidt man kan få det til at virker i den nuværende form, eller om man må vente på nyere versioner af gecko.
Avatar billede skg Nybegynder
14. december 2002 - 18:56 #1
Hej Søren

Det er ikke noget der kommer før langt ind i 2003, så nej, du kan ikke lave en WYSIWYG editor i Mozilla endnu...