Avatar billede -zonen- Nybegynder
22. november 2002 - 15:25 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Et banner og logo

HEY HEY

Står og mangler et cool banner og logo til en CS clan ved navn Black Ghosts, Nogle som har tid og lyst, så kom frisk da jeg ikke lige er den bedste til grafik.

M.V.H

-ZONEN-

P.s. ser gerne at der kommer noget man kan vælge imellem hvis det er muligt. THX THX
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
22. november 2002 - 15:32 #1
Jeg vil da gerne prøve i aften. Hvis der kommer noget godt ud af det, så lægger jeg det herind.
Avatar billede cdc Novice
22. november 2002 - 15:34 #2
størrelse farve, er det logo eller banner, kan i ikke bruge lidt mere tid på jeres spm. før i poster det, så vi har en changse for at svare
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
22. november 2002 - 21:35 #3
det går jo også ud over jer selv....når i ikke giver mere info, så kan vi jo heller ikke lave noget...og så går der jo bare længere tid før i ser noget fra os....
Avatar billede -zonen- Nybegynder
23. november 2002 - 14:59 #4
He He

troed da ellers at navnet kunne give lidt info i sig selv. Da jeg er totalt Skæv i øjnene når det kommer til farver. Så ønsker vi kun noget cool.
Måske noget sort ellers noget i stil med det her på www.ghosteren.dk/index1.asp eller http://www.clankuk.dk/clankuk-dk/
Det med størelsen jeg ved til et banner kunne det værer cool med et i 88*31 , ellers til toplogo står det næsten frit bare ik FOR STORT ;)

Håber det hjalp lidt merre.

M.V.H

-ZONEN-
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
23. november 2002 - 15:25 #5
det var mig der i sin tid lavede banneret til ghosteren...så noget i den stil?
Avatar billede -zonen- Nybegynder
23. november 2002 - 15:42 #6
jepser Det er jo ok lavet. :o) skulle hilse og sage at han er meget tilfreds.

Vi sidder nemlige lige og ser på hp til Black Ghosts så ja noget i den stil kunne værer fedt :o)

M.V.H.

-ZONEN-
Avatar billede cade.dk Nybegynder
23. november 2002 - 16:08 #7
kunne da os godt tænke mig at forsøge..
Avatar billede -zonen- Nybegynder
23. november 2002 - 16:48 #8
lyder cool, så har man jo noget af vælge imellem ;)

M.V.H.

-ZONEN-
Avatar billede cade.dk Nybegynder
23. november 2002 - 17:04 #9
hehe jep..
Avatar billede cade.dk Nybegynder
23. november 2002 - 17:31 #10
http://cade.dk/bg_dk.jpg - Noget i den stil?
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
23. november 2002 - 17:35 #11
-zonen->> har du msn??...
Avatar billede cade.dk Nybegynder
24. november 2002 - 14:15 #12
..? dødt spørgsmål`??
Avatar billede the-ghost Nybegynder
24. november 2002 - 19:51 #13
hey hey

Zonen er ik hjemme i dag, så det er nok derfor han ikke svarer.

Og så hvidt jeg ved har han ikke msn, men du kan da prøve min som er carsten8310@hotmail.com

Med venlig hilsen

GHOSTEREN
Avatar billede -zonen- Nybegynder
25. november 2002 - 16:27 #14
Hejsa

Jeps det var ikke den hurtigste svarer tid, men nu er jeg da på, vi glæder os til at få et banner også.

Men jeg ved at du har snakket med GHOSTEREN, så kan du ik lige kontakte ham når du er færdig, for jeg har en del af lave der hjemme ;(. så jeg er ik så meget på i denne uge.
Avatar billede cade.dk Nybegynder
25. november 2002 - 18:28 #15
Jo jeg kontakter ham når bannert er færdi ;)

// Til andre exp bruger så skal jeg nok smide en ref af samtalerne uden for exp.dk og et link til bannert.
Avatar billede -zonen- Nybegynder
26. november 2002 - 19:41 #16
Nogen status på cade.dk ;) vi savner noget ;)
Avatar billede -zonen- Nybegynder
30. november 2002 - 17:53 #17
hallo ;o) ingen status snyd da du er vel ik i skole i weekenden *gg*
Avatar billede cade.dk Nybegynder
02. december 2002 - 18:31 #18
sorry min pc har været nede.. er ved at genskabe min gammel pc.. og se om jeg kan rede det der er gået tabt der går et par dage.. i er ikke glemt.
Avatar billede the-ghost Nybegynder
29. december 2002 - 15:16 #19
Hvad så cade.dk ved at værer klar med din pcer ?????
Avatar billede the-ghost Nybegynder
07. januar 2003 - 19:57 #20
????????
Avatar billede zicko Nybegynder
28. januar 2003 - 16:04 #21
Lol.. det er da billigt sluppet.. fik i nogensinde det logo ?
Avatar billede the-ghost Nybegynder
28. januar 2003 - 16:21 #22
Tja dt storer men ik det lille. Så ja billigt sluppet. ik god reklame vel ;)
Avatar billede zicko Nybegynder
28. januar 2003 - 16:38 #23
næh.. syn's jeg heller ikke..

hva' var det præcist i skulle bruge ? måske jeg kan hjælpe..
Avatar billede the-ghost Nybegynder
28. januar 2003 - 16:55 #24
http://www.Black-Ghosts.dk/banner/Black01.jpeg        det var såmen bare det her der også skulle komme i 88*31 Banner Men næ nej Sådan skulle det ikke værre.
Avatar billede zicko Nybegynder
28. januar 2003 - 17:48 #25
Hmm.. skulle da ikke være det store problem..
Avatar billede zicko Nybegynder
28. januar 2003 - 17:51 #26
Gik nok lidt hurtigt, men se om du kan bruge det ;)

http://www.uni-q.dk/bg-small.gif
Avatar billede the-ghost Nybegynder
28. januar 2003 - 18:00 #27
Thx men jeg kan hvis ikke fratake nogle point far ham cade.dk, Ik den storer ekspert nørd, men noget skal du vel havde ;)
Avatar billede zicko Nybegynder
28. januar 2003 - 18:02 #28
Det er s'men ligemeget, syn's bare det er luset at man så'n springer fra opgaverne når man har fået points..
Avatar billede the-ghost Nybegynder
28. januar 2003 - 18:10 #29
men så Mange Tak. Og ja point skal man hvis bare give når man har fået det hele. Og så , så mange han er en affe.