Avatar billede mads_rydahl Nybegynder
20. november 2002 - 23:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min PC fryser

Hvorfor fryser min PC hele tiden. Nogle gange efter 5 min. andre efter 1 time?

Jeg prøvede at pille RAM'en ud og puste slot'en, hvilket hjalp et stykke tid, men ikke mere

???
Avatar billede zliber Nybegynder
20. november 2002 - 23:08 #1
Har du for nylig sat noget nyt hardware i?
Og jeg tror du må uddybe dit spørgsmål lidt mere...

Ingen kan svare på hvorfor din PC fryser hvis man ik får andet infomation.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. november 2002 - 23:09 #2
Hvis du ikke har flere oplysninger, så bliver den svær...

Måske du bare sku kigge lidt på http://www.eksperten.dk/kat/0?searchtype=txt&words=PC+fryser&method=and&sort=score&catid=0 for at se om der er hjælp at hente der...

-Anders
Avatar billede mads_rydahl Nybegynder
20. november 2002 - 23:12 #3
Den er for nyligt kommet på nettet, men intet andet. RAM'en er 128
SD
Avatar billede brops Nybegynder
20. november 2002 - 23:15 #4
det kunne tude på at du din computer ikke bliver kølet nok, mange bundkort har et lille program der kan køre i windows som aflæser temp på CPU og nogle endda på grafik osv. men det er svært at svare på når du ikke skriver hvad dit hardware er,
Avatar billede peet-49 Novice
21. november 2002 - 09:14 #5
Du har vel et godt antivirusprogram installeret?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
21. november 2002 - 09:15 #6
Hvilket system ?
Avatar billede mads_rydahl Nybegynder
01. april 2011 - 11:53 #7
knqkwb