Avatar billede jacob_damgaard33 Nybegynder
18. november 2002 - 17:35 Der er 3 kommentarer

Lyd

Jeg har en computer som kører rigtig godt. Men hvis jeg ser en film eller høre mp3, lyder det som der er gået mus i det.. altså musse stemmer i lortet. Kan det være noget med driver ?
Avatar billede apophisda Nybegynder
18. november 2002 - 17:45 #1
Hvilket lydkort bruger du, og på hvilket bundkort...??
Avatar billede jacob_damgaard33 Nybegynder
18. november 2002 - 17:57 #2
ved det ikke kan ike se det. det er compaq.. standart driver.
Avatar billede apophisda Nybegynder
18. november 2002 - 23:47 #3
Hmm... Prøv at finde indstillingerne for lyden under kontrolpanel... Der er som regel et eller andet, hvor man kan sætte en værdi for det, der hedder reverb. Eller genklang...