Avatar billede n_snowman Nybegynder
18. november 2002 - 09:37 Der er 3 kommentarer

Inof Søges.

Haaaiii...

Jeg har ny her jeg har lavet en del wallapapers men ikke i den klasse nogen af jer arbejder i ;)
Men jeg ville bare vide hvad i bruger for programmer..

Jeg bruger slev Psp, Corel Draw, Adobe Ps.
Er det de forkerte tools ??

/Snowman out...
Avatar billede soelver Nybegynder
18. november 2002 - 09:51 #1
Jeg bruger kun Adobe Photoshop til at lave grafik i. Det er efter min ringe mening også noget af det bedste der er på markedet. Det eneste det handler om er øvelse. Tag nogle tutorials rundt omkring, og lær nogle tricks.

Så kommer det henad vejen.

Og velkommen til Eksperten i øvrigt :)
Avatar billede cdc Novice
18. november 2002 - 09:53 #2
Med de "tools" skulle du kunne lave det meste, så det er kun trening trening  og atter trening, der er afgørende for resultatet.
Det enste du ikke sådan kan lave er riktig 3D.

Det du kan undersøge er om du har en masse filtre/plugins til PS og PSP, her tænker jeg på eye candy 4000, flaming pear osv.

/cdc
Avatar billede cade.dk Nybegynder
18. november 2002 - 14:41 #3
Bruger photoshop 7.0 også har jeg downloadet alle mulige extra ting til det..
Bruger os GoLive 6.0 dov kun til at lege med..(oplæring)

Alle programmer jeg bruger er Adobes produkter da de helt klart er dem/det firma der holder mest inde for sådan ting..
det er brugervenligt og nemt at lærer..