Avatar billede jacob_damgaard33 Nybegynder
16. november 2002 - 09:13 Der er 7 kommentarer

Onboard

Jeg har en compaq. som har onboard grafikkort. jeg kan ike se hvad det er for en ude i bios eller windows.. jeg har prøvet at installer en detonator fra nvidia.. men den virkede ikek helt.. Plz help me
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
16. november 2002 - 09:27 #1
Ofte vil du kunne få sådanne informationer om din hardware at vide af et program der hedder SiSoft Sandra. Du kan downloade en demo her og en demo er vist fint nok til at finde ud af det du søger!

http://www.majorgeek.com/esselbachfp.php?in=allinone/sandrastd9260.zip,1037434907O934b535800b1cba8f96a5d72f72f1611df5354693177e83e8ba089e94b7b6b55

<-- hvis det ikke bliver til et link, så kopier det hele ind i din browser og tryk enter.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
16. november 2002 - 09:29 #2
Og nej detonator er kun til Nvidio grafikkort, det du har er sikkert noget Compaq-hjemmelavet skidt der ikke er noget værd!
Avatar billede zenze Nybegynder
16. november 2002 - 11:56 #3
Compaq har kørt med ATI onboard i mange af deres PC'er, så det er nok sådan et der sidder i.
Avatar billede sekam Nybegynder
16. november 2002 - 14:25 #4
Hvilken Compaq model er det?
Har du prøvet at hente driveren fra Compaq?
Link: http://www.compaq.com/support/files/
Avatar billede jacob_damgaard33 Nybegynder
16. november 2002 - 20:18 #5
Hvor kan jeg se hvad den hedder. der står kun deskpro på den.. jeg kan ike finde noget nr eller sådan noget
Avatar billede sekam Nybegynder
16. november 2002 - 20:33 #6
Avatar billede kelly_bb Nybegynder
19. november 2002 - 14:02 #7
Gå ind på www.hp.dk og vælg at søge under compaq.... Så skal du søge efter det modelnr. som maskinen har, det er oftest noget i stil med CF-3457 . Sådan ville et typisk model nr se ud. når du så har søg efter det på hjemmesiden, så vil den vise nogle forskellige ting som er på deres hjemmeside, et af de eksempler skulle meget gerne være noget med drivere. There you go.