Avatar billede neo86 Nybegynder
15. november 2002 - 18:09 Der er 3 kommentarer

Kan ikke joine lan game i CS !!!

Når jeg prøver at joine en af min venner i CS, får jeg bare denne besked: "LAN Server Are Restricted To Local Clients (Class C)." HVAD ER DER GALT ???? PS: Han kanheler ikke joine mig.

Jeg køre WIN XP PRO ENG

Han køre WIN2000 PRO ENG
Avatar billede sekam Nybegynder
15. november 2002 - 18:48 #1
Prøv at sætte begge Jeres IP adresser til 192.168.0.xxx
Og netmaske til 255.255.255.0
Avatar billede anuseren Nybegynder
15. november 2002 - 20:46 #2
"Når jeg prøver at joine en af min venner i CS, får jeg bare denne besked: "LAN Server Are Restricted To Local Clients (Class C)." HVAD ER DER GALT ???? PS: Han kanheler ikke joine mig.

Jeg køre WIN XP PRO ENG

Han køre WIN2000 PRO ENG"

i i har sikkert TDC internet med forskellige IP adresser...

gah...

søg evt i gamle spørgsmål!!!!
Avatar billede zteiner Nybegynder
20. november 2002 - 10:39 #3
prøv og installere protokollen "netBios" så skulle i gerne kunne finde hinanden over lan... det virkede for mig og en af mine kammerater da vi skulle linke sidst