Avatar billede 123abc123 Nybegynder
13. november 2002 - 16:55 Der er 7 kommentarer

Hva syns i??

Vil bare lige høre hva i synes om http://admin.ung-sejl.dk. i må oxo gerne test om communityet virker, om om der er andre fejl.
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
13. november 2002 - 16:57 #1
Ikke dårligt, dejligt læt og ikke for overfyldt design, skriftstørrelsen er også go da den er let læselig.

/aspbuilder
http:/www.codecenter.dk
Avatar billede 123abc123 Nybegynder
13. november 2002 - 19:43 #2
hva er der andre der vil sige noget
Avatar billede izemate Nybegynder
13. november 2002 - 20:56 #3
Flot side/design enkelt og stil rent, men men men du burde måske gøre noget ved dit top banenr/logo det syntes jeg ikke ser så fikst ud :)

ellers flot.

\\izemate
Avatar billede Kengun Praktikant
13. november 2002 - 21:07 #4
ja, jeg vil sige noget ;) Den sorte skrift i overskrifterne "Yngling", "Optimistjolle", osv. blir nok mere synlig i hvit skrift.
Avatar billede reffak Nybegynder
27. november 2002 - 11:45 #5
pt er der ca. 10 ord på skærmen, adskildt af en linje.

??!
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
29. november 2002 - 21:29 #6
Er lidt meget kedelig !!!!!!!!!
Avatar billede lish Nybegynder
22. december 2002 - 18:54 #7
hvorfor har du lavet en scrollbar i din iframe, den er der jo ikke brug for?
og så lad den iframe fylde helt ned til bunden af siden..
håber du kunne bruge det :)