Avatar billede jorgenm Nybegynder
25. juli 1999 - 21:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er det mugligt og få Promise IDE RAID Controller til at virke i linux

Jeg vil gerne hører om de IDE RAID Controller som Promise laver vil virke i linux ?

Avatar billede backdrop Nybegynder
25. juli 1999 - 22:08 #1
hvilken Linux disb. bruger du ?
Avatar billede backdrop Nybegynder
25. juli 1999 - 22:27 #2
så vidt jeg kan se understøttes Promise's raid controllere i linux, dog kommer det jo an på hvilken en der er du har, men prøv at se på

http://lhd.datapower.com/db/searchproduct.cgi?_catid=6

det burde give dig et nogenlunde svar ;-)

- Backdrop
db@year2000.dk
Avatar billede backdrop Nybegynder
25. juli 1999 - 22:29 #3
nå ja .. hvis det fejler så send en mail til support@promise.com og spørg dem direkte.
Avatar billede jorgenm Nybegynder
25. juli 1999 - 22:42 #4
Jeg vil bruge Redhat 6.0 jeg vil lave en ftp server.

Men efter havd den søgemaskine siger så er det muglig for at få den til at virke

Jeg regene med at det bliver Ultra33 eller Ultra66 af controllerne
Avatar billede backdrop Nybegynder
25. juli 1999 - 22:50 #5
ok :-))

prøv dig frem - og brug den nyeste stabile kerne