Avatar billede ows51 Nybegynder
12. november 2002 - 01:02 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Printerinstallering

Hos en bekendt har jeg installeret en printer HP610C. Den er korrekt inst. som "standard". Kan udskrive en flot prøveside i farver. rensnig og instilling ok. Men når vi skal udskrive et dokument får vi bare en blank side.
Hvorfor det?
Avatar billede cosmodk Nybegynder
12. november 2002 - 01:04 #1
måske en forkert driver er installeret, i kan prøve at åbne notesblok og skrive en tekst og se om den stadig skriver en Tom side ud. Hvis dette er tilfældet er det højst sandsynligt en driver fejl. Hvis den skriver ud i notesblok og ikke i andre måske grafiske programmer kan det være printeropsætningen i de programmer den skriver tomme sider ud fra der skal ændres.

Mvh
Cosmo
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
12. november 2002 - 01:08 #2
papir typen er den sat til a4 ?
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
12. november 2002 - 01:14 #4
Avatar billede ows51 Nybegynder
25. april 2004 - 22:17 #5
svar
Avatar billede ows51 Nybegynder
25. april 2004 - 22:19 #6
svar dog