Avatar billede dwal Nybegynder
08. november 2002 - 19:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

grafikkort og installation ?

Jeg har for nyligt indstalleret nyt grafikkort, men nu har jeg problemer med at installere andet end 98.
Lige da jeg smækkede den i ville den kun køre lidt hen i installationen før den bare kører sort....
Jeg har en REN xp version men den gidder bare ikke, ka' nogle hjælpe mig? sådan relativt hurtigt hehe.
Avatar billede fido82 Nybegynder
08. november 2002 - 19:53 #1
har du prøvet at hente nvidias drivere ?
Avatar billede funkymonkey Nybegynder
08. november 2002 - 19:57 #2
Hvilket grafikkort er det? har du tjekket om det understøttes af winxp siden noget hardware(for det meste ældre) ikke kan køre winxp. En anden ting, hvad helt præcist sker der ved fejlmeddelsen

Har du forresten prøvet at installere winxp fra samme cd på en anden pc, bare for at tjekke om cd'en er beskadiget
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
08. november 2002 - 20:01 #3
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_30.82

Dette er et link til nvidia's driver, prøv at downloade den, hvis det passer til dit grafikkort...
Avatar billede dwal Nybegynder
08. november 2002 - 20:02 #4
Det er et GeForce4 ti 4200 128mb DDR og ja den understøttes af winxp, har engang haft det installeret (jeg havde 2 gfx kort) mens jeg kørte xp og det funkede
Avatar billede dwal Nybegynder
10. november 2002 - 01:05 #5
æv :(