Avatar billede all_for_you Nybegynder
06. november 2002 - 21:56 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Vurder venligst disse tre bannere

Kom venligst med forbedringsforslag til disse tre bannere.

Alt konstruktiv kritik modtages ;-)

http://www.desert.dk/banner/index.html
http://www.desert.dk/banner/index2.html
http://www.desert.dk/banner/index3.html

Hvis du selv vil forsøge dig med ændringer er du også velkommen.

/tak
Avatar billede casualty Nybegynder
06. november 2002 - 22:00 #1
Nr 1 er der en tulipan agtig tingest der er lidt fnidret at se på...

Nr 2 er rigtig pæn...

Nr 3 Er ikke pæn med en rød border...

Mvh Casualty..
Avatar billede all_for_you Nybegynder
06. november 2002 - 22:01 #2
Hvis nu den røde border blev fjernet kan du så uddybe dine farvoritter? Slut animationerne er forskellige...

Men tak indtil nu
Avatar billede frontvision Nybegynder
06. november 2002 - 22:02 #3
Ja nr. 2 er der flotteste og pæneste!
Avatar billede all_for_you Nybegynder
06. november 2002 - 22:03 #4
Rød border er fjerne (kunne heller ikke selv lide den) ;-)
Avatar billede all_for_you Nybegynder
06. november 2002 - 22:04 #5
Hvad med teksten "Krak har det, Desert.dk har det..." Er det "sjovt"... (tak for indlæg indtil nu)
Avatar billede cob Nybegynder
06. november 2002 - 22:15 #6
Jeg syntes de er lidt kedelige - alle tre. Hvis man laver banner i flash - så lav dog nogle, der i det mindste er lidt spændende at se på - dem du har her kunne lige så godt være giffer.... (Måske også en ide at fjerne Flash menuen ved højreklik. Jeg syntes også at budskabet om guld, sølv og bronze er forkert - fordi I dermed, i mine øre, siger at ikke alle kunder er lige vigtige... "Nå'e okay - men du er jo kun bronze kunde... - så jeg skal lige ordne noget for en guld kunder først..."
Avatar billede all_for_you Nybegynder
06. november 2002 - 22:23 #7
//cob Flash er KUN fordi at det er lettere at lave bannere her. de SKAL konverteres til giffer (jeg ved jeg ikke har sagt det, men det er årsagen at flashen er giflignende). Mht. guld-bronze, ja sådan ser jeg det ikke. Men TAK for kritik :-)
Avatar billede johnny_michaelsen Nybegynder
06. november 2002 - 22:38 #8
>cob<

Jeg er helt enig i dit syn på Rangordenen i guld, sølv og bronce, det virker helt forkert!!!

johnny
Avatar billede all_for_you Nybegynder
06. november 2002 - 22:53 #9
Okay, nu har to personer gået om den "rangorden". Se opdelingen som:
Bronze = Billig/enkel hjemmeside Sølv = mellemside/mere omfangsrig Guld=Stor, omfangsrig... Det har INTET med prioritering af kunderne.
>>All_for_You
Avatar billede cob Nybegynder
06. november 2002 - 22:59 #10
Naturligvis har det ikke det - men det er alligevel det signal "rangordenen" sender....
Avatar billede all_for_you Nybegynder
07. november 2002 - 00:14 #11
Tak for hjælpen
Avatar billede peterkopi Nybegynder
07. november 2002 - 03:34 #12
Ja, gu' er det det signal bronze-sølv-guld sender. Dem der har ondt over det, er børn af forsørgerDanmark, hvor alle har lige ret til alt. Sådan er det bare ikke!
Du får det, du betaler for. Og det er der ingen der kan være i tvivl om her. Jeg synes bare all for you mangler noget USP (Unique Selling Position) udover det ganske udemærkede slogan "Din vision - vores mission". Fedt nok, men for at vende den med de differentierede priser om: Hvad skal overbevise kunden om, at han vælger rigtigt, uanset hvilken af Jeres 3 deserter han foretrækker?