Avatar billede nicknick Nybegynder
06. november 2002 - 10:43 Der er 3 kommentarer

Win xp går automatisk til velkomst billede

Hej, jeg kører Win Xp Professionel. Efter jeg har reinstalleret min maskine, går min maskine automatisk ud til velkomst skærmen når man ikke bruger maskinen i et stykke tid. Jeg skal så til at indtaste mit password for at komme ind igen. Jeg har før hen haft det slået fra så dette ikke sker. Det selvfølgelig en god sikkerhed når man forlader sin maskine, men jeg har ikke brug for det.

Nogen der ved hvor jeg slår denne funktion fra ? Jeg har altid haft password på min maskine, men der har førhen ikke vendt tilbage til velkomstskærmen når maskinen ikke er i brug.

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede darkside Nybegynder
06. november 2002 - 10:44 #1
Spm må kun oprettes 1 gang, luk det ene! ;)
http://www.eksperten.dk/spm/279923
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2002 - 11:46 #2
LUKKE????
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2002 - 11:46 #3
P.s. Lav et svar og accepter eget svar så er spørgsmålet lukket :)