Avatar billede nauclerus Nybegynder
06. november 2002 - 10:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spil der minimerer

Uvist af hvilken årsag er alle mine spil begyndt at minimere sig selv når jeg starter dem op. Selvom jeg genskaber maximeringen ryger den tilbage til minimeringen. Før jeg begynder og lave en re-install af hele mit OS, er der så nogen der kan give en pointer eller to om havd jeg skal gøre??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. november 2002 - 10:37 #1
Hmm... det er ikke sådan du har sat et eller andet program til "altid i forgrunden" eller noget i den stil ?.
Avatar billede 1003 Nybegynder
06. november 2002 - 10:43 #2
Hvis du har eks outlook express eller ICQ til at køre, vil det minimere evt spil, når der kommer mail o.l.
det har jeg oplevet et par gange det er drøn irreterende, specielt hvis man er igang med an bane og det hele er temmelig hektisk vupti minimerer  skidtet...
prøv at lukke programmer før du spiller!
Avatar billede nauclerus Nybegynder
06. november 2002 - 10:49 #3
Jeg prøvede efter at have lukket alt ned og så starte et spil op igen, men med samme resultat. spillet starter op for med et samme at minimere, og jeg har kun et valg og det er at CTRL-ALT-DELETE og lukke spillet ned. Så årsagen må ligge et andet sted.
Avatar billede 1003 Nybegynder
06. november 2002 - 10:54 #4
hmm kan ikke hjælpe dig så desværre
Avatar billede nauclerus Nybegynder
06. november 2002 - 11:09 #5
Ja, så er der vel nok ikke andet for and at gå igang med en re-install. kunne jo i første omgang prøve med en repair install, who knows måske det er nok. Eller smange tak for meget hurtige svar. Nu ville jeg sige "gå dog ud i det gode vejr" men det er hundekoldt så jeg bliver også herinde og varmer mig ved skærmen.:)
Avatar billede 1003 Nybegynder
06. november 2002 - 13:38 #6
god fornøjelse