Avatar billede manon Nybegynder
06. november 2002 - 07:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg dwloade en trialversion af MACLAN

Jeg vil gerne have et dybt og direkte link til Zip/exe filen - intet andet tak :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. november 2002 - 07:07 #1
Avatar billede manon Nybegynder
06. november 2002 - 07:09 #2
jakobclausen >
nope - duer ikke - de kontakter mig først om 24 arbejdstimer når jeg har udfyldt en masse ting og så de kan spamme mig osv - sorry.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. november 2002 - 07:17 #3
Avatar billede prodic Mester
06. november 2002 - 15:19 #4
manon->I den mail du får tilsendt er der såvidt jeg husker et download-link til selve filen som du skal anvende for at hente de kære demo-filer.
Jeg prøvede selv for et par dage siden, og har siden ikke hørt nærmere fra dem.
Men man kan jo mange smarte ting med "per afsender" og "flyt til skraldespand" med sit postprogram hvis du hører for meget fra dem.
Avatar billede manon Nybegynder
06. november 2002 - 15:25 #5
jakobclausen >
det var det første jeg gjorte, så desværre.
Avatar billede manon Nybegynder
06. november 2002 - 15:26 #6
prodic >>
Hmm ... hvis du har prøvet det, så måtte du også have fået tilsendt filerne - kan du forwarde dem?
Avatar billede prodic Mester
06. november 2002 - 15:59 #7
manon->Ja hvis jeg har dem endnu - er ikke sikker.
Avatar billede etlekana Nybegynder
06. november 2002 - 16:03 #8
Avatar billede manon Nybegynder
06. november 2002 - 16:12 #9
herligt - takker