Avatar billede asp_help_me Nybegynder
04. november 2002 - 09:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Computeren siger lyde

Jeg har pille lydkorte, ud af computeren.
Når jeg så modtag en besked på eks. MSN.
Så siger den *bip*.
Kan jeg ikke slog det fra???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. november 2002 - 10:06 #1
har du fjernet dit lydkort i enhedshåndtering?!
Avatar billede asp_help_me Nybegynder
04. november 2002 - 10:49 #2
Øhh... Det mener jeg...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. november 2002 - 11:11 #3
tjek hellere så
Avatar billede asp_help_me Nybegynder
04. november 2002 - 15:45 #4
Det har jeg
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. november 2002 - 16:41 #5
måske er det en BIOS-indstilling?!
Avatar billede asp_help_me Nybegynder
05. november 2002 - 09:46 #6
Hmm, måske... Kigger lige...
Avatar billede scones Nybegynder
05. november 2002 - 11:56 #7
Det kan være Pc speakeren, her skal du bare pille kablet fra, det er dog også muligt at slå det fra i MSN
Avatar billede madizone Nybegynder
07. november 2002 - 17:13 #8
Problemet ligger i den indbyggede højtaler i computeren, som følger med kabinettet. Den kaldes for PC speakeren. Det er en lille højtaler på indersiden af kabinettet, som går ned til 2-4 pins på bundkortet, bare koble den af bundkortet, så siger din computer aldrig mer. Ulempen er at PC-speakeren også bruges til advarsel hvis computeren bliver over-ophedet eller ustabil...... derfor vil du gå glip af disse advarsler hvis du kobler PC-speakeren fra.
Der er selvfølgelig også en anden mulighed... åben Messenger, klik på Funktioner, vælg Indstillinger, vælg fanebladet Indstillinger, og fjern krydset ud for "afspil lyd når kontaktperson logger på eller sender besked". Så burde Messengeren definitivt klappe i.... :)