Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
03. november 2002 - 15:41 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Computer + Stereoanlæg?

Hej,

jeg kunne godt tænke mig at sætte min computer til mit stereoanlæg, sådan at hvis jeg afspillede en mp3 fil på min computer kom det ud i stereo anlæget.

Hvordan gør man det, og hvad skal man bruge til det?

MVH
Anders
- www.snuseren.dk
Avatar billede martin.hp Nybegynder
03. november 2002 - 15:42 #1
En ledning.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
03. november 2002 - 15:44 #2
ved ikke hvad stikket hedder men du skal have et hvor den er tynd (mener det hedder Jackstik) i den ene ende og den anden ende har 2 stik (sort og gul/hvid) den med to skal i dit anlæg som hvis du ville koble en cd afspiller til og det andet i dit kabinet som hvis du ville sætte almindelige højtalere til. tro mig det virker.
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 15:44 #3
Martin.hp: Det siger jo sig selv ast han skal bruge en ledning ik? :) Hvad med at finde den ledning/det kabel han skal bruge og fortælle hvordan det skal gøres?
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2002 - 15:45 #4
Line Out på lydkortet skal forbindes med en line In i dit anlæg.
Du kan bruge alle indgange undtagen den til Phono.
Jeg bruger selv Tape 2 og det fungerer fremragende.
Du skal muligvis bruge et overgangsstik i lydkortet , mener det hedder "jack-phono"
Avatar billede hundevennen Nybegynder
03. november 2002 - 15:49 #5
det kan også gøres trådløst med f.eks trust televiewer
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
03. november 2002 - 15:53 #6
ok, jeg har et (meget gammel) stereoanlæg, der har jeg sat cd spilleren til, er det bare på samme måde man skal sætte computeren til, altså bare i det stik til cd?
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 15:55 #7
Kunne nogen evt. prøve at finde stikket på www.edbpriser.dk? Så bliver han nok også glad ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2002 - 16:02 #8
Ja det er der , du kan også bruge tape In.
Jeg købte mit overgangsstik i Bilka.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
03. november 2002 - 16:14 #9
Jeg deler lige lidt point ud, for jeg syntes, at i alle svarede. Havde tilfældigvis et jack stik, så det var jo heldigt, og nu virker det :).

Tak for hjælpen.

MVH
Anders
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2002 - 16:16 #10
Glimrende.
Takker for points.
Fr4omsej
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2002 - 16:16 #11
-Fr4omsej=Fromsej *S*