Avatar billede terriatorfg Nybegynder
03. november 2002 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fejlkode 769

Når jeg prøver at koble mig op på internettet via netekspress, siger "fejl under opkald. fejlkode 769. udvidet fejlkode = 0".

Jeg har lige installeret windows 2000 pro, og før dette duede det fint.
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
03. november 2002 - 14:17 #1
Hva skal der flere pointd til eller er der bare ikke nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
03. november 2002 - 14:20 #2
Jeg vil altså gerne kunne komme på internettet på min egen computer også
Avatar billede delanvital Nybegynder
03. november 2002 - 14:26 #3
Er du direkte forbundet, eller bruger du en adsl-router?

Hvad er det, der skriver denne fejlkode - er det dit dial-up program, eller?
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
03. november 2002 - 18:58 #4
opretter nyt spørgsmål