Avatar billede clausbjuul Nybegynder
01. november 2002 - 17:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tak for hjælpen brian

svar på dette
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
01. november 2002 - 17:50 #1
Eh...
Avatar billede 2500odense Nybegynder
01. november 2002 - 17:50 #2
tak
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. november 2002 - 17:51 #3
ref ???
Avatar billede htm Nybegynder
01. november 2002 - 17:54 #4
Clausbjull>> Hvad gives der point for? Du mangler en reference!
Så vidt jeg kan se har hverken du eller 2500odense nogen spørgsmål som giver grund til denne "pointoverførsel"
Prøv og læs http://www.eksperten.dk/regler
Avatar billede clausbjuul Nybegynder
01. november 2002 - 18:15 #5
2500odense har hjulpet mig med en fotoopgave. Jeg fortalte ham om Eksperten hvor han så oprettede en profil.

Så gav jeg ham 200 Point for hjælpen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. november 2002 - 18:18 #6
claus => LÆS venligts http://www.eksperten.dk/regler.phtml et par gange!
§ 2.1.12
"tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere."

§ 2.1.13
"tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon)."

2500odense => du bedes opretter et nyt spørgsmål med de 200 points til clausbjull..
husk at referer her til!
Avatar billede htm Nybegynder
01. november 2002 - 18:18 #7
så læs http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§2 1 12 -Det er ikke tilladt at: - tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. november 2002 - 19:01 #8
glemte ;o)

Clausbjuul jeg har anmeldt dig for at overtræde § 2.1.12 og § 2.1.13 :(

clausbjuul | Slet anmeldelse
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. november 2002 - 22:18 #9
Clausbjuul> begge brugere er knyttet til din maskine, og som påpeget, er det ikke tilladt at give point for opgaver der er lavet udenom eksperten, så hvis ikke du får din ven 2500odense til at give de point tilbage, inden mandag 4/11-02, deaktiveres begge brugere for pointoverførsel

med venlig hilsen
ztyxx / CoAdmin
Avatar billede carstengp Nybegynder
03. november 2002 - 19:24 #10
Skal han ikke slette den ene bruger????? Blot et spørgsmål!