Avatar billede m-alo Nybegynder
31. oktober 2002 - 09:06 Der er 1 løsning

Kim Wilde's første koncert i Danmark?

Er der nogen her, der kender den præcise dato for Kim Wilde's første koncert i Danmark?
Jeg ved det var i september 1982 (fundet via kimwilde.com), men hvilken dato, helt præcist?
Jeg var selv til stede ved koncerten (Det var den første koncert jeg overhovedet var til!), men det kniber gevaldigt med hukommelsen her så mange år efter.

Mvh.
m-alo
Avatar billede m-alo Nybegynder
01. november 2002 - 13:09 #1
Jeg har fra anden side fundet ud af at datoen er den 10.09.82...