Avatar billede kring Nybegynder
30. oktober 2002 - 16:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Form skal ikke cleares ved submit

Hej alle...

Er det ikke muligt at undgå at ens form bliver clearet når man trykker submit??

/kring
Avatar billede justdoit Nybegynder
30. oktober 2002 - 16:58 #1
Jo, i asp eller php - html tja!
Avatar billede kring Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:00 #2
Det skal helst være i ren html... evt. jsp...
Avatar billede htm Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:45 #3
Hvad skal du bruge det til?

Når du klikker submit er det jo meningen at man skal sende det til et script som vil behandle det. Evt. sende en mail!
Avatar billede frags Nybegynder
31. oktober 2002 - 01:11 #4
Mon ikke det er fordi man gerne vil undgå at brugeren skal udfylde en hel formular, hvis han f.eks. har glemt at udfylde et felt ?
Avatar billede frags Nybegynder
31. oktober 2002 - 01:13 #5
Lige som det er lavet her ... http://www.frags.dk/contact.php
Avatar billede kring Nybegynder
03. november 2002 - 10:19 #6
Jeps på samme måde som det er lavet på http://www.frags.dk/contact.php ...
Avatar billede frags Nybegynder
03. november 2002 - 21:29 #7
Det er jo så lavet i PHP.... Jeg er ikke sikker på, om det kan lade sig gøre i html...

Men formen skal ha' en værdi, som i det her tilfælde er det som man har tastet ind......
eks. <input TYPE="TEXT" NAME="value" value="<?php echo $value; ?>
Avatar billede htm Nybegynder
04. november 2002 - 16:21 #8
.
Avatar billede kring Nybegynder
05. november 2002 - 09:38 #9
Det virker som om, at det ikke lige er muligt.

Takker for hjælpen til alle der har deltaget.

/Kring