Avatar billede pilotenaarhus Nybegynder
28. oktober 2002 - 13:01 Der er 4 kommentarer

Grafikken er langsom!

Hej Folkens
Jeg sidder her med en bærbar, men den er lidt langsom mht. grafikken! Når jeg scroller inde i en mappe, ja så er det som at billedet "hakker"! Det hele virker derved sløret! Elementerne trækker striber efter sig!
Ligeledes når jeg afspiller en simpel .avi-fil, ja så kan billedgenereringen ikke følge med!

Har I nogle ideer om hvad problemet kan være?

På fohånd tak
Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2002 - 13:04 #1
styresystem? Hvor stor er den bærbare?
Avatar billede pilotenaarhus Nybegynder
28. oktober 2002 - 13:22 #2
Hej J.S.
WinMe, Intel Celeron (kan ikke lige se processor-størrelse)
Men der er 160 MB RAM samt 6GB harddisk, så den er vel ikke helt "lost"!
Det er min kollegas PC og jeg tror den er 2 år gammel. Skal du vide mere?
Avatar billede clausbjuul Nybegynder
28. oktober 2002 - 14:03 #3
Det kunne være spyware eller en noget virus, som sløver maskinen
Avatar billede moonrider Nybegynder
29. oktober 2002 - 17:51 #4
Har du office installeret evt. 2000 så syntes jeg den er slem til at tage systemresurcer, prøv evt at afinstallere office og se om der er en forskel.