Avatar billede jssdk Nybegynder
27. oktober 2002 - 18:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logodesign

Hejsa

Jeg står overfor at skal designe et logo til mit mobildiskotek [www.dark-moon.dk]

Jeg skal lave et logo der enten er i farver (max to) men som også kan bruges i S/H til kuverter, brevpapir m.m. Samt på jakker, trøjer osv. Altså et logo der skal kunne bruges til stort set alt. Det skal helst symbolisere "Dark Moon" .

Men nogle der Kender nogle steder man kan hente inspiration, ideer m.m. eller få det lavet relativt billigt, for jeg er virkelig på bar bund.

Jeg har licens til Adobe 6.0 og ikke andet desværre!
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2002 - 18:30 #1
Du kan oprette et spm herinde i Grafiske Opgaver og høre om der er nogle friske :)
Avatar billede bbrockie Nybegynder
27. oktober 2002 - 18:40 #2
Tror ikke du behøves flere SPM's for at få opmærksomhed ;)
http://www.eksperten.dk/spm/275912
Avatar billede jssdk Nybegynder
27. oktober 2002 - 18:41 #3
kan jeg slette det her indlæg på en eller anden måde?
Avatar billede bbrockie Nybegynder
27. oktober 2002 - 18:42 #4
Du kan bare lægge et svar og acceptere dine egne poins :)
Avatar billede jssdk Nybegynder
27. oktober 2002 - 18:43 #5
Jamen Okay, sorry -er ikke "erfaren" bruger..
Avatar billede bbrockie Nybegynder
27. oktober 2002 - 18:47 #6
Det gør såmændt ikke noget; vi har jo allesammen et eller andet nyt at lære hver dag :O)
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2002 - 18:47 #7
Så skal du bare lige markere dit eget navn og trykke "accepter"

;)