Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:13 Der er 16 kommentarer

Lave et banner til ElskerMAD.dk

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at få lavet et reklame-banner til min nye madportal www.ElskerMAD.dk (er på www.mamster.lir.dk/opskrifter indtil nu)

Den skal have samme farve som på hjemmesiden, og den skal være animeret!

Midt på banneret skal der stå med forholdsvis stor skrift: ElskerMAD.dk, med sort, og til højre for det skal der være et hamrende rødt hjerte, og i venstre side skal der være 2 hvide sterinlys med en blaffende flame, som skal være romantiske!

Hvis der er spørgsmål eller jeg er dårlig til at formulere mig, så skriv det lige!!!
Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:14 #1
...flere point kan gives hvis nødvendigt!
Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:15 #2
forresten skal størrelsen være 468x60
Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:33 #3
hvis grunden til der er ikke er noen der har lagt et svar er for lidt point, så sætter jeg op?
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
27. oktober 2002 - 17:05 #4
er det et krav med lysene?
Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 17:10 #5
nej... bar en idé! Ingen er tingene er kvav, det var bar min idé
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. oktober 2002 - 21:38 #6
Jeg har lavet et forslag.

http://www.bufferzone.dk/images/elsk.gif

Det er ikke animeret,Men kan blive det. Jeg er selv ikke ret tilfreds med det
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:17 #7
Avatar billede 0ffline Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:42 #8
Ikke helt efter opskriften, men...
http://www.exciter.dk/eksperten/test/elskermad.gif
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:13 #9
hey... Jeg er him, men pga min konto fuckede lidt af, lukkede jeg den og oprettede den her! Hvis jeg finder et af bannerne brugbare, så ved jeg ikke om jeg må oprette et spm med evt point!?
Avatar billede nathalie Nybegynder
31. oktober 2002 - 22:49 #10
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
08. november 2002 - 15:28 #11
Hejsa

Her er et så mit forslag. Jeg har valgt ikke at bruge dine farver, da jeg ikek synes det passer til sidens eller bannerets indhold. Håber du kan bruge det!

www.e-besked.dk/eksperten/elskermad.jpg

Venligst
Rasmus Lind, E-besked
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 15:31 #12
Ang. him:
Kontoen er ikke aktiv
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=him
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
08. november 2002 - 16:42 #13
ARG! *G*... Tak for det, Schulze ;)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. november 2002 - 17:39 #14
Har jeg også skrevet den ikke er!!!!

///
hey... Jeg er him, men pga min konto fuckede lidt af, lukkede jeg den og oprettede den her! Hvis jeg finder et af bannerne brugbare, så ved jeg ikke om jeg må oprette et spm med evt point!?
///

så jeg håbede bar jeg måtte køre videre
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. november 2002 - 14:50 #15
Kay, men det står jo ikke her ;)...
Men hvad synes du??
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. november 2002 - 15:15 #16
jov, det står længere oppe hvis du kigger! :)
jeg sys det er fint nok, men vil meget gerne have det animeret