Avatar billede jas Nybegynder
03. oktober 2000 - 21:55 Der er 9 kommentarer

Asus V6800 Deluxe igen

hej igen,

Ok jeg burde havede fortalt at jeg bruger Line In på mit lydkort, så det er ikke her at problemet ligger. Jeg har også lyd når jeg optager fra videoen, men når jeg afspiller capture-filen er der ikke lyd på.
Hvad fan... er der galt????????????????

Hjæææææææææææææææææææælp!!!!

Johnni
Avatar billede denboj Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:00 #1
øh line in lydkort/asus grafikkort - jeg fatter ikke en bjælde (men jeg er også forkølet)
Avatar billede jonasj Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:23 #2
denboj << du er ikke den eneste, men jeg er ikke forkølet...
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:56 #3
Ahhhhh..... så tror jeg at problemet ligger i \"input\" device i Asus Live (det er det som du bruger ikke?)

Men jeg kan alså ikke lige huske hvordan programmet er indrettet.. må vente til at jeg installere det i morgen.

denboj & jonasj> Hvad fatter i ikke? For at optage med lyd skal man have lyden ned igenne, line-in på lydkortet...
Avatar billede syess Nybegynder
04. oktober 2000 - 11:36 #4
ASUS V6800 er et grafikkort... øøøhhh??????

Flaget sidder i flagstangen!
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. oktober 2000 - 15:55 #5
syess> Ja, men jeg taler også om programmet \"Asus Live\" - som man kan bruge til at optage video (+lyd) med.

jas> Du har selvfølgelig valgt at der skal lyd på filen, ik? :)
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 17:21 #6
goulduck - hvor kommer det program ind i billedet ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. oktober 2000 - 19:58 #7
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:02 #8
nu giver det mening :-) ikke at jeg kan svare på det.
Avatar billede larskr Nybegynder
21. maj 2001 - 16:24 #9
For mig (godt nok Asus 7700-kort) hjalp det at højreklikke på volumen-ikonet i task-baren -> \"Juster lydegenskaber\" og under indspilningsinstillinger sætte fluebenet i Line-in.