Avatar billede b.a.s. Nybegynder
25. oktober 2002 - 21:35 Der er 10 kommentarer

TV out virker underligt

Har lige fået min nye bærbar, som jeg er meget glad for.

Men men men...

Når jeg sætter TV-out til, kan jeg sjovt nok godt se desktop, men når jeg afspiller en film i medida player eller DVD, kan jeg ikke se filmen på TVet men kun på den bærbare.. ???

Hvordan fixer jeg det?
Avatar billede itckongen Nybegynder
25. oktober 2002 - 22:12 #1
Prøv at hent TvTool fra http://tvtool.info/index_e.htm
Det er shareware, programmet gør at du kan ændre lidt hist og pist om du vil køre PAL eller NTSC og opløsning kunne jo være det var der problemet lå.
Avatar billede b.a.s. Nybegynder
25. oktober 2002 - 22:22 #2
Har prøvet det program, det kan ikke finde TV out chippen på graikkortet. :(
Avatar billede itckongen Nybegynder
25. oktober 2002 - 22:22 #3
Så ved jeg det sq ik :(
Avatar billede b.a.s. Nybegynder
25. oktober 2002 - 22:24 #4
Øv, eller tak da :-)
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. oktober 2002 - 19:54 #5
Hvordan er dine indstillinger for skærmen? Du skal vist finde noget der hedder Clone screen eller noget...
Avatar billede hsm Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:29 #6
Er det et ATI grafikkort?
Avatar billede b.a.s. Nybegynder
31. oktober 2002 - 18:56 #7
Hmm, kan godt se film, altså hvis den kun viser på TV'et eller skærmen...
Men ikke samtidig.... ??
Avatar billede nstenberg Nybegynder
02. november 2002 - 14:46 #8
Jeg har også en bærbar med et SiS grafikkort, som har samme problem tror jeg. Jeg har sat mit TV som en spejling af computeren, men selve filmen kan ikke gengives på tv'et. Der er ingen problemer med spil osv.
TvTool programmet; virker det ikke kun til nvidia?
Avatar billede b.a.s. Nybegynder
03. november 2002 - 00:26 #9
Gør det ikke engang. Har selv et nvidia kort.. :-)
Avatar billede nstenberg Nybegynder
27. november 2002 - 16:11 #10
Har fundet ud af hvordan man løser problemet!
Jeg sætter primary til TV og secondary til LCD. Så kører fjernsynet som computerskærm og man kan se sine DVD'ere på tv.