Avatar billede him Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:24 Der er 5 kommentarer og
5 løsninger

Mere trakfik til sin hjemmeside

Hey!
Jeg vil høre om der er nogen der har en rigtig god idé til hvordan man kan få mere trafik på sit website..?
Jeg vil ikke bruge penge på det!

Kom med nogle link til hvor man tilmelder sig til søgemaskiner, og til ALLE mulige andre måder man kan få det! Os hvis der er nogen der vil være med i et partnerskab eller noed!
Avatar billede p2 Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:26 #1
www.danbyt.dk - bannerbyt! Nok den bedste måde. Efter en Reklame på TV2 måske...
Avatar billede itckongen Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:28 #2
Du kender vel www.google.com En søgemaskine mange rigtigt mange bruger.
gå ind på www.google.com tryk på alt om google og sit Tilføj URL.
Så vil jeg sige du er rigtig godt på vej :)
Ellers tilmeld den de søgemaskiner du kender.
Og tilmeld dig www.chart.dk det vil helt sikkert gøre din side mere kendt og derved også flere hits hvis folk findes den interessant :)
Avatar billede itckongen Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:32 #3
Jeg kan da lige smide nogle søgemaskiner der er mere eller mindre kendt.
www.google.com
www.alltheweb.com
www.altavista.com

det er nok de tre der bliver brugt mest, dem jeg kender og mig personligy bruger da mest dem.
Avatar billede him Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:34 #4
www.danbyt.dk funker vist ikke helt rigtigt!?
Avatar billede itckongen Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:35 #5
Tilmeld dem de søgemaskiner der, så får folk meget nemmere adgang til din side da den bliver så meget nemmere at finde
Avatar billede dabster Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:49 #6
Prøv evt. denne side: www.klikhits.dk

Det tror jeg er løsningen på dit problem...
Avatar billede carstengp Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:49 #7
Avatar billede 7degreez Praktikant
25. oktober 2002 - 17:52 #8
www.jubii.dk www.altavista.dk www.google.com www.metacrawler.com

Så skulle du da være dækket ind, du smider bare et link til din HP og så kigger de på den inden for et par dage for at se om den lever op til deres "normer"

//7degreez*
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2002 - 20:12 #9
Du skal have gang i noget ganske almindelig søgemaskine optimering, ellers kan du næste lige så godt lade være med at tilmelde. Her er nogle takter du kan starte med.

1. Find ud af hvilke søgeord og sætninger, der er relevante for dig og dit site. Spørg gerne vender og bekendte for at få sor mange ideer som muligt.

2. Skab indhold i dit site. Et site uden indhold kommer ikke med i søgemaskinerne, der skal være noget for folk at besøge, ellers kommer de ikke, og dem der kommer forsvinder igen. Dit indhold skal ligge op ad dine valgte søgeord, når folk søger på et ord, er det fordi de vil finde indhol om det de søger om.

3 Optimer dine sider til dine valgte søgeord. Normalt max 3 søgeord pr. side, Ingen søgeord, der ikke findes i sidens tekst. Optimering betyder bl.a. søgeord i Sidens title tag, overskrift, brødtekst, hyperlink tekst, alt tag, metatag, title tag, filnavn osv osv.

4. kik på dn linkstruktur. Alle sider skal kunne nås i max 3 klik med musen som hovedregl.

5. skaf links til dit site. Relevante links er links fra andre sites der handler om det samme som dig. Dette er særligt vigtigt med google.

6. Tilmeld til relevante søgemaskiner. Du vil opdage at 95 % af din trafik kommer fra 1 eller 2 maskiner, koncertrer dig om dem.

Det var bare lidt, når du har gjordt dette, så vend tilbage så tager vi fat på de næste 6 til 8 trind
Avatar billede him Nybegynder
26. oktober 2002 - 14:25 #10
okay bufferzone!
Men jeg har lige bestilt et webdomæne så jeg venter lige med at tilmelde til at jeg er 100% oppe.. Er du så klar med de næste trin når jeg har gjort det du har skrevet!?