Avatar billede him Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet opkobling

Hej Eksperter!
Jeg har lige set et program om nogle mennesker der har fået ændret deres internetopsætning sådan at den kaldte op til udlandet og man derfor fik en mega stor regning..

Så derfor vil jeg vid eom det også kan ske når man bruger kabelinternet, som jo derfor ikk går over telefon nettet, men tv-nettet!
Avatar billede riversen Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:38 #1
hvis ikke din pc har nogen adgang til din telefon...så nej
Avatar billede riversen Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:39 #2
men som du også så kan du sætte spærring ved at bestemt beløb, hvilket kan være fornuftigt nok...der er jo også andre måder at fuske på.
Avatar billede him Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:53 #3
jamen jeg betaler et fast beløb om måneden, men ville bare sikre mig at den ikke på en eller anden måde kunne gøre det
Avatar billede him Nybegynder
25. oktober 2002 - 17:36 #4
nååå, du ville vist ikke ha point!