Avatar billede mortan Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP - GRAFIKKORT

JEG SKAL BRUGE ET ATI EXPERT 8mb LCD grafikkort... HVor kan man få det??? Hvis nogen har det bytter jeg gerne med mit 32mb matrox G550 med dvi og vga!!

RGS. Morten
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:54 #1
Nu bliver jeg nysgerrig..
Hvad skal du med det lille kort ?
Avatar billede mortan Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:57 #2
bruge det til min mermaid skærm
Avatar billede mortan Nybegynder
25. oktober 2002 - 00:00 #3
min mail er: 2712404m001@mail1.stofanet.dk      Mail mig hvis nogen kan hjælpe!!
Avatar billede cazoo Nybegynder
25. oktober 2002 - 08:55 #4
lige så du ved det så er det ikke tilladt, først at starte et spm herinde og derefter fortsætte over mail/icq/messenger og lign....
Avatar billede robotten Praktikant
25. oktober 2002 - 12:04 #5
cazoo>> Det er det, løsningen skal bare postes herinde bagefter. Måske ikke så relevant i dette spm.
Avatar billede robotten Praktikant
25. oktober 2002 - 12:07 #6
Men det er så til gengæld ikke tilladt at have to identiske spm. åbne - så mortan, luk det her:
http://www.eksperten.dk/spm/274632
Avatar billede mortan Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:16 #7
JA undskyld... men jeg er ny herinde og har ikke lieg fået læst reglerne... men det sker ikke igen!! Ang. de to ens spm., så er det bare fordi jeg virkelig SKAL have fat i det kort, men skal nok få den ene lukket :-)
Tak for hjælpen...
Avatar billede robotten Praktikant
25. oktober 2002 - 17:58 #8
Helt i orden, vi andre har jo også været nye engang ;)
Avatar billede robotten Praktikant
25. oktober 2002 - 17:58 #9
Men ellers velkommen til E!, håber da, at du bliver glad for at være her.
Avatar billede robotten Praktikant
28. oktober 2002 - 12:09 #10
Prøv evt. at oprette dette spm. under kategorien køb og salg. Husk at lukke her, og give det nye spm. en mere sigende overskrift. Fx køb af X grafikkort.
Avatar billede mortan Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:13 #11
hvordan lukker man et spg?? :-)
Avatar billede robotten Praktikant
28. oktober 2002 - 16:36 #12
Den enkelste måde i dette tilfælde er, at du selv ligger et svar, for derefter at aceeptere dette. Pointene tilfalder da dig selv igen.

Forestillede man sig, at andre havde lavet et svar på dette spm., kunne dette så have været accepteret.
Havde flere givet et svar, kan der under avenceret opdeles point mellem de brugere, der har givet et svar.
Avatar billede mortan Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:19 #13
ok