Avatar billede nez Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:30 Der er 16 kommentarer og
4 løsninger

Counter-strike

Kan man med en:
P3 700 mhz
256 mbram
eller en:
AMD duron 850 mhz
256 mbram

hvis man sætter et Geforce 3 TI 200 kort i, hvor mange fps kan man så komme til at køre???
vil nemlig vide om jeg skal købe en ny cpu osv for at det kommer til at køre godt...
Hvad skal der laves ved det???
Be om at hjælpe mig...
Avatar billede tlunde Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:35 #1
DU kan sagtens komme til at kører CS på den maskine du har nu, og endda ret godt vil jeg sige...Selve spillet kræver ikke ret meget, da det faktisk er forholdsvis gammelt, og det kræver derfor ikke så meget af din maskine...Det der måske er lidt mere vigtigt er din Internet forbindelse! Den skal gerne være nogenlunde, for at kunne spille på de gode CS servere man kan logge sig på...

Det skal lige siges at jeg selv har installeret CS og kører det i en opløsning af 1280x1024 med min Geforce 2 MX 400 32 MB ram kort, og der har ikke været noget...det hakker heller ikke..

Alt ialt, så kan du roligt bruge en af de to mulige PC'er til CS...
God fornøjelse...

Håber det var svar nok for dig.
\Thomas Lunde
Avatar billede itckongen Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:36 #2
Hvis du bruger hvilken som helst af de to computere du har der vil det køre glimrende, jeg sidder tit og spiller lokalt på en server der er en P3 600 med et Geforce 2.
Så du har ingen grund til bekymring der, det vil køre perfekt :)
Avatar billede tlunde Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:37 #3
forresten så smider jeg også lige et svar :)
Avatar billede itckongen Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:40 #4
Sry havde ik lige set du havde svaret :)
nez jeg tror det er tlunde der fortjenere pointene så er det på det rene ;)
Avatar billede mib33 Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:58 #5
Bare lige en kommentar, jeg har kørt CS på en 200 Mhz, med GeForce 2 32 Mb PCI grafikkort, uden problemer
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. oktober 2002 - 09:38 #6
Hvis du sætter omtalte gfx kort i og sætter det rigtigt op sammen med configgen til spillet kommer du til at ligge på mellem 60 og 99 fps i lan game.
På nettet afhænger det ganske rigtigt din inet forbindelse.

For at sætte dit kort korrekt op skal du lige en tur forbi www.fedespil.dk og www.tweak.dk og læse lidt der.

Du skal også have downloadet de sidste nye drivere. Det kan du gøre på ovenstående adresser eller på www.nvidia.com
Avatar billede nez Nybegynder
25. oktober 2002 - 11:16 #7
Jeg har en 256/128 ... jeg spiller cs, men det hakker i det, ligger kun på max 50 fps.. Det er ikek nok.. Jeg har et nvidia TNT2 32mb.. er det der er galt med??? Hvad skal jeg ellers gøre for at komme op på de 80-90 fps konstant.. 99 vil jo være bedre...???
Avatar billede tlunde Nybegynder
25. oktober 2002 - 11:23 #8
1:
Måske skal du have dit grafikkort opdateret, og der ville det du selv foreslog være ganske udmærket.

2:
Det har nok også noget med din Internet forbindelse at gøre, men stadigvæk burde du kunne spille CS på den forbindelse du har nu.
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. oktober 2002 - 11:29 #9
Geforce 3 ti 200 er et kanonkort. Har selv et i min gamle 450´er.

Du må for guds skyld ikke investere i et mx kort. Ovenstående er et godt køb og en god forbedring af din comp.
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. oktober 2002 - 11:30 #10
Jeg fordoblede mine fps med 3ti200
Avatar billede staz Nybegynder
25. oktober 2002 - 11:35 #11
Sidder selv på en 700 mhz, med 126 ram, TNT ultra grafikkort og en 256 forbindelse og det kører glimrende :o)
Avatar billede nez Nybegynder
25. oktober 2002 - 13:38 #12
Det kan godt være det kører glimrende, men forstå jeg vil have så mange fps som muligt... Jeg kan sagtens spille det osv gør det, der er ikke noget galt med inet forbindelsen... Det er compen, jeg vil bare høre om det hjælper KUN at købe gfx kort...!!!
Avatar billede tlunde Nybegynder
25. oktober 2002 - 13:58 #13
Som jeg ser det, så er det kun grafikkortet der er en nødvendighed, da resten af maskine ser fin nok ud til CS...
Avatar billede nez Nybegynder
25. oktober 2002 - 18:17 #14
Den er fin nok, men det er bare hvor meget jeg komme op på i fps... der er nogen der siger jeg kun kommer op på 60... Hvad siger I???
Avatar billede tlunde Nybegynder
25. oktober 2002 - 23:17 #15
Som sagt tidligere, så kan du komme op mellem 60-99 med de rette indstillinger i config'en, og så afhænger resten af Internet forbindelsen, men den du har nu, burde kunne trække det godt nok...
Avatar billede andersenph Nybegynder
30. oktober 2002 - 08:07 #16
Min første dunk var en p3 450 hrtz med 128 sd ram.
Da jeg satte geforce3ti200 i lå min fps på omkring 60
Når din dunk er dobbelt så hurtig i hrtz og har dobbelt så mange ram, så burde du jo kunne nå de 99 fps, hvis du sætter maskinen rigtigt op.
Jeg kan kun anbefale at du benytter dig af ovenstående gode råd. :)
Avatar billede nez Nybegynder
11. november 2002 - 18:06 #17
Jamen tak skal i have, men det var ikke meget konkrete svar i gav.. men i får points anyways... ;D
Avatar billede andersenph Nybegynder
13. november 2002 - 10:13 #18
Takker for point
Håber du kommer op på 99 fps :)
Avatar billede nez Nybegynder
14. november 2002 - 00:36 #19
Nej det gjorde jeg sådanset ikke.. den svinger lidt, men den nede på min 50 fps og det er bedre end før..
Avatar billede andersenph Nybegynder
14. november 2002 - 11:19 #20
Har du skiftet grafikkort?