Avatar billede Wezio Juniormester
24. oktober 2002 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billigt, men godt webcam?

Jeg har en veninde, som skal ud og have sig et webcam, de eneste krav (som sikkert også er store nok), er at det skal være billigt og godt :)

Jeg ved godt at pris og kvalitet går hånd i hånd, men er der ikke nogle pris-billige webcams der faktisk er udemærket?

På forhånd 1000 tak :)
Avatar billede Wezio Juniormester
24. oktober 2002 - 15:29 #1
Jeg har selv et Logitech Quickcam og syntes personligt ikke, at det er noget at råbe hurra for :))
Avatar billede runeevers Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:32 #2
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574627899

Ved godt det ikke er det billigste, men det er absolut pengene værd.
Avatar billede Wezio Juniormester
24. oktober 2002 - 16:33 #3
Okay... men hende penge rækker ikke, ellers mange tak, Rune :))

Nogle andre foreslag?
Avatar billede ung-zone Nybegynder
24. oktober 2002 - 16:36 #4
har et webcam/digital cam i et til salg for 400kr var det noget? det er ikke brugt meget.. men virker og alt er med!
Avatar billede Wezio Juniormester
24. oktober 2002 - 16:41 #5
ung-zone>> Hvordan er billed kvaliteten med det?
Avatar billede madizone Nybegynder
27. oktober 2002 - 14:10 #6
Køb ToUCam Pro kameraet. Jeg har det selv, efter at have haft 3 andre webcams.
ToUCam Pro er det bedste webkamera, fordi det som et af de eneste webcams på markedet bruger en CCD-censor istedet for en CMOS-censor.
Det betyder at billedkvaliteten er rigtig god. Du bør spare ekstra op, og så købe et ToUCam Pro som RuneEvers forslår. Det er det eneste webcam der er noget ved.